Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modifikace produktu ubytovacího zařízení v návaznosti na segmenty klientely
Mazalovská, Markéta ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Zábranská, Hana (oponent)
Práce se zabývá možnostmi modifikace produktu hotelu specializovaného na víno. Jejím cílem je návrh provozních a marketingových opatření vedoucích k větší spokojenosti hostů a vyšší ziskovosti hotelu. Teoretická část objasňuje specifika ubytovacích služeb a jejich marketingu. Charakterizuje také enoturistiku spolu s konzumenty vína a enoturisty jako potenciální zákazníky ubytovacího zařízení. Praktická část se zaměřuje na pražský vinařský hotel Merlot. Hlavní součástí práce je vlastní průzkum spotřebního chování klientů hotelu, který je založen na dotazníkovém šetření. Je zde uvedena i analýza konkurence, SWOT analýza a analýza plnění požadavků k oficiální klasifikaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.