Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Google, Microsoft a Apple
Hlavatá, Kristina ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent)
Cílem práce je podat komplexní přehled o situaci těchto společností působících v IT sektoru. V práci bude provedena obecná analýza vývoje marketingu firem Google, Mircosoft a Apple. Zároveň zde bude poskytnut náhled ekonomického vývoje uvedených firem, který bude analyzován prostřednictvím elektronických informačních zdrojů. V kapitole s názvem Průzkum této práce jsou uvedeny výsledky vlastního průzkumu v rámci zvolené cílové skupiny, která hodnotí dotazníkovou formou následující parametry, jako je: logo firmy, produkty, služby, atd. Závěr této práce je věnován oblasti podpůrných a neziskových projektů výše uvedených společností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.