Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu firmy EKO-PE, s.r.o.
Brychcová, Blanka ; Pechová, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení stávajícího komunikačního mixu poradenské firmy EKO-PE, s.r.o. a návrhy na jeho zlepšení. První část je věnována shrnutí teoretických pojmů, které se této problematiky týkají. Jedná se tedy o pojmy z marketingu, marketingové komunikace, analýzy prostředí, marketingového konceptu, hodnoty a spokojenosti zákazníka a marketingového výzkumu. Druhá část je zaměřena na praktickou stránku věci. Zabývá se charakteristikou společnosti EKO-PE s.r.o., jejím marketingovým mixem sluţeb a analýzou prostředí této firmy. Následuje analýza a zhodnocení současného komunikačního mixu podniku na základě marketingového výzkumu dotazníkovou metodou. V závěru této části jsou sepsány na základě dostupných informací a analýz výsledky a návrhy na opatření.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Lukeš, Radim ; Soukalová, Lucie (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je na základě teoretických poznatků a provedené analýzy současného stavu navrhnout zlepšení stávajícího komunikačního mixu společnosti GreenMech s.r.o. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky z odborné literatury, které se této problematiky týkají. Druhá část je zaměřena na charakteristiku firmy GreenMech, s.r.o. Následují analýzy současného stavu firmy a marketingový výzkum pomocí dotazníkové metody. V poslední třetí části jsou zahrnuty návrhy, které vyplynuly z dostupných informací a analýz. Tyto návrhy by měly firmě zajistit lepší prezentaci svých produktů a přivést více zákazníků.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Lukeš, Radim ; Soukalová, Lucie (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je na základě teoretických poznatků a provedené analýzy současného stavu navrhnout zlepšení stávajícího komunikačního mixu společnosti GreenMech s.r.o. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky z odborné literatury, které se této problematiky týkají. Druhá část je zaměřena na charakteristiku firmy GreenMech, s.r.o. Následují analýzy současného stavu firmy a marketingový výzkum pomocí dotazníkové metody. V poslední třetí části jsou zahrnuty návrhy, které vyplynuly z dostupných informací a analýz. Tyto návrhy by měly firmě zajistit lepší prezentaci svých produktů a přivést více zákazníků.
Návrh komunikačního mixu firmy EKO-PE, s.r.o.
Brychcová, Blanka ; Pechová, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení stávajícího komunikačního mixu poradenské firmy EKO-PE, s.r.o. a návrhy na jeho zlepšení. První část je věnována shrnutí teoretických pojmů, které se této problematiky týkají. Jedná se tedy o pojmy z marketingu, marketingové komunikace, analýzy prostředí, marketingového konceptu, hodnoty a spokojenosti zákazníka a marketingového výzkumu. Druhá část je zaměřena na praktickou stránku věci. Zabývá se charakteristikou společnosti EKO-PE s.r.o., jejím marketingovým mixem sluţeb a analýzou prostředí této firmy. Následuje analýza a zhodnocení současného komunikačního mixu podniku na základě marketingového výzkumu dotazníkovou metodou. V závěru této části jsou sepsány na základě dostupných informací a analýz výsledky a návrhy na opatření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.