Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vizualizační nástroje pro 3D podporu výuky
Mutl, Josef ; Lustig, Stanislav (vedoucí práce) ; Prokýšek, Miloš (oponent)
Náplní této bakalářské práce je zmapování existujících vizualizačních nástrojů a zhodnocení jejich využitelnosti pro 3D podporu výuky. Podstatnou část práce tvoří realizace modelového řešení 3D vizualizace historického objektu - hradu a zámku v Polné. V teoretické části práce jsou popsány informační zdroje z oblasti výukových objektů a tvorby 3D modelů. Jsou představeny konkrétní možnosti praktické realizace 3D vizualizace historického objektu a navrženy oblasti její implementace do života společnosti, přičemž je kladen důraz na oblasti vzdělávací. V části praktické je nejprve představena vlastní realizace modelového řešení 3D vizualizace historického objektu. Dále následuje průběh proběhnuvšího šetření modelu do výuky. Na závěr jsou představeny výsledky ověření aplikace a formulovány závěry a doporučení pro školskou praxi.
Vizualizační nástroje pro 3D podporu výuky
Mutl, Josef ; Lustig, Stanislav (vedoucí práce) ; Prokýšek, Miloš (oponent)
Náplní této bakalářské práce je zmapování existujících vizualizačních nástrojů a zhodnocení jejich využitelnosti pro 3D podporu výuky. Podstatnou část práce tvoří realizace modelového řešení 3D vizualizace historického objektu - hradu a zámku v Polné. V teoretické části práce jsou popsány informační zdroje z oblasti výukových objektů a tvorby 3D modelů. Jsou představeny konkrétní možnosti praktické realizace 3D vizualizace historického objektu a navrženy oblasti její implementace do života společnosti, přičemž je kladen důraz na oblasti vzdělávací. V části praktické je nejprve představena vlastní realizace modelového řešení 3D vizualizace historického objektu. Následuje popis pilotáže modelu do výuky. Na závěr jsou představeny výsledky ověření aplikace a formulovány závěry a doporučení pro školskou praxi.
Podpora výuky počítačových kurzů na Univerzitě 3. věku
Filippi, Tomáš ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Seghmanová, Michaela (oponent)
Práce se zabývá výukou počítačových kurzů na univerzitách třetího věku a možnostmi podpory výuky seniorů. Nejdříve sleduje a porovnává předměty zaměřené na výuku práce s PC pro seniory na vybraných univerzitách. Mezi vybranými jsou Univerzita Karlova v Praze, České vysoké učení technické, Vysoká škola ekonomická v Praze a Vysoká škola báňská při Technické univerzitě Ostrava. Analyzuje specifika a odlišnosti výuky kurzů pro seniory, které dále srovnává se standardní současnou koncepcí výuky studentů v rámci studia. Cílem práce je porovnání dostupných softwarových nástrojů pro podporu výuky, na základě zvolených kritérií výběr nejvhodnějšího nástroje a pro tento popsat podrobný návod pro tvorbu výukového tutoriálu v praktické aplikaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.