Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvíjení funkční gramotnosti v rámci vzdělávacího oboru Dějepis z pohledu vyučujících
ŠOLC, Matěj
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj funkční gramotnosti a na její využití při výuce v rámci vzdělávacího oboru Dějepis na druhém stupni základní školy. Cílem je seznámit se s teoretickými specifiky funkční gramotnosti a možnostmi jejího praktického rozvoje v průběhu výuky vybraného oboru za využití interaktivních a autentických vzdělávacích metod podporujících zvýšení její úrovně u žáků. V dějepise je funkční gramotnost spojována s dovedností kriticky analyzovat a vyhodnocovat historické události s důrazem na jejich příčiny, následky a kontext. V praktické části páce je popsán kvalitativní výzkum, který za využití metody polostrukturovaného rozhovoru s učiteli základních škol bylo zjištěno, že pohled participantů na rozvíjení a uplatňování funkční gramotnosti v rámci jejich výuky dějepisu, poměrně jednotný. Učitelé význam funkční gramotnosti v oblasti dějepisu vyzdvihují jako velice významný a každý se snaží v určité míře přizpůsobovat a vést svou výuku pro její nejefektivnější rozvoj.
Využití a podpora bakterií rodu Azotobacter pro výživu rostlin: metodika pro praxi
Šimon, Tomáš ; Mikanová, Olga
Metodika poskytuje současné znalosti o možnostech uplatnění nových přístupů k inokulaci polních plodin, o izolaci, testacích a selekci provozních kmenů bakterií rodu Azotobacter pro výrobu inokulačních preparátů, o technologii výroby těchto preparátů a o jejich aplikaci. Vedle toho metodika uvádí určité způsoby hospodaření na půdě, které podporují rozvoj a aktivitu těchto prospěšných bakterií. Vychází z databáze relevantních údajů a též pokusů prováděných na pracovišti VÚRV, v.v.i. Praha 6 - Ruzyně.
Plný text: Stáhnout plný textPDF

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.