Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza vlivu podprahových signálů a efektu primingu na zpracování informací
Šafránek, Vojtěch ; Fonferová, Ľudmila (vedoucí práce) ; Čadil, Jan (oponent)
Práce pojednává o možnostech podprahového vlivu na lidskou mysl. V první části jsou vysvětleny související pojmy z kognitivní psychologie, práh vědomí a smyslový práh s ohledem na tématiku. V dalších kapitolách je objasněno fungování podprahového vnímání, podprahové podněty jsou primárně rozděleny na audiální a vizuální. Ty jsou následovány výčtem a popisem experimentů či příkladů z praxe a běžného života od starověkého Řecka po současnost. Další kapitola pojednává o primingu a příkladech jeho využití. Poté je popsán princip podprahových reklam a product placementu a jejich místo v legislativě v českém prostředí; opět je vše doloženo mnohými příklady. Na samém konci práce se autor subjektivně pozastavuje nad celkovou situací a snaží se ji zhodnotit.
Vůňový marketing
Jurayeva, Mariya ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce je zaměřená na možnosti využití vůní při tvorbě marketingových strategii. V souvíslosti s tím na fungování lidského čichu obecně. Rovněž je součásti práce podprahové působení na spotřebitele a legislativní rámec této problematiky. V praktické části jsou rozebrány odborné studie, dále také výzkum u spotřebitulů formou dotazování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.