| |
|
HandJet
Žáčková, Kristýna ; Homola, Ondřej (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Ve své diplomová práci se věnuji základním principům fungování technologie mobilní tiskárny HandJet. Tiskárna je nejvíce uplatňována v průmyslovém odvětví při označování produktů a prostorů formou 2D a EAN kódů. Navzdory původně čistě užitné funkci vybraného zařízení jsem se rozhodla převést tuto technologii do uměleckého provozu. Hledám její potenciál v možnostech aplikace v oblasti grafického designu a výtvarného umění. Proces práce zaznamenávám do zažitého postupu grafického designéra při plnění zadání skrze rešerši, skicování a automatickou kresbu. Klíčovým zřetelem je přitom zkoumání možností vizuální formy. Výsledkem je série tisků prezentovaných ve formě instalace.
|
|
HandJet
Žáčková, Kristýna ; Homola, Ondřej (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Ve své diplomová práci se věnuji základním principům fungování technologie mobilní tiskárny HandJet. Tiskárna je nejvíce uplatňována v průmyslovém odvětví při označování produktů a prostorů formou 2D a EAN kódů. Navzdory původně čistě užitné funkci vybraného zařízení jsem se rozhodla převést tuto technologii do uměleckého provozu. Hledám její potenciál v možnostech aplikace v oblasti grafického designu a výtvarného umění. Proces práce zaznamenávám do zažitého postupu grafického designéra při plnění zadání skrze rešerši, skicování a automatickou kresbu. Klíčovým zřetelem je přitom zkoumání možností vizuální formy. Výsledkem je série tisků prezentovaných ve formě instalace.
|
| |
|
Winter Art Academy - studentský projekt
Slapničková, Hana ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Dianová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem studentského projektu realizovaného studenty Arts Managementu. Cílem této bakalářské práce je podložení vykonané akce teorií marketingu, managementu a projektového managementu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V každé z nich lze nalézt jak teoretickou, tak praktickou část, popisující postup studentů při vytváření projektu Winter Art Academy. Poměrný díl textu se věnuje právě teorii, aby čtenář pochopil veškeré souvislosti a následně pochopil jednání studentů v praktické části. Mým cílem je obhájení studentského projektu jako významné učební pomůcky.
|