Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie ČSOB, srovnání s konkurencí
Mašková, Kateřina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Bouška, Milan (oponent)
Práce se zabývá analýzou marketingové strategie Československé obchodní banky, a.s., která je následně porovnávána se strategiemi největších konkurentů banky na českém trhu. Cílem srovnávání je určení silných a slabých stránek v marketingové strategii ČSOB. V práci je diskutována otázka, zda ČSOB praktikuje dostatečnou komunikační politiku směrem ke studentům. Z dotazníkového šetření mezi majiteli studentských účtů plyne, že v tomto ohledu ČSOB zaostává za svými největšími konkurenty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.