Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití influencerů v destinačním marketingu
BURIÁNKOVÁ, Anna
Bakalářská práce se zaměřuje na využití influencerů jako klíčového prvku v marketingu destinace Vltavotýnsko. Teoretická část práce se zabývá oblastmi cestovního ruchu, sociálních sítí a témat souvisejících s influencer marketingem. Praktická část se opírá o analýzu dat získaných pomocí pozorování, řízených rozhovorů a focus group. Na základě těchto poznatků jsou vypracována doporučení pro spolupráci s regionálními influencery, která mohou destinaci posílit při navazování kontaktů s těmito osobnostmi na sociálních sítích.
Srovnání integrované a do jednotlivých předmětů rozdělené výuky přírodních věd na vzdělávací úrovni ISCED 2 v České republice a v Norském království
Vožehová, Lucie ; Jedličková, Tereza (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá srovnáním integrované výuky přírodních věd v Norském království a do jednotlivých předmětů rozdělené výuky přírodních věd v České republice na vzdělávací úrovni ISCED 2. Práce shrnuje problematiku těchto rozdílných pojetí výuky přírodních věd, srovnává kurikulární dokumenty a přístup ke vzdělávání učitelů České republiky a Norského království ve vztahu k přírodovědnému vzdělávání. Hlavním cílem práce je zjistit dopad rozdílného pojetí výuky přírodních věd na schopnost učitele odpovídat žákům na otázky integrující poznatky z více přírodovědných oborů. Pro řešení definovaného cíle byla zvolena metoda kvalitativního dotazování prostřednictvím strukturovaného rozhovoru s otevřenými otázkami. Výzkumem bylo zjištěno, že odpovědi učitelů na otázky vyžadující propojení znalostí z několika přírodovědných oborů se v závislosti na uplatňovaném pojetí výuky přírodních věd v některých ohledech liší. V mnoha případech se však odpovědi lišily v závislosti na konkrétním učiteli. V rámci výzkumu byly zjištěny také osobní preference učitelů v oblasti výuky přírodních věd na vzdělávací úrovni ISCED 2. Vnímání kladů a záporů preferovaného pojetí se v souvislosti se současným pojetím výuky přírodních věd v některých ohledech liší. Ucelený, výzkumem podložený text, může sloužit jako podklad k...
Průzkum zájmu o neživou přírodu u studentů ZŠ a SŠ na Chrudimsku
PEŠKOVÁ, Šárka
Hlavním cílem předkládané bakalářské práce je průzkum zájmu o neživou přírodu u respondentů z 5 základních škol a 3 víceletých gymnázií na Chrudimsku. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část, kde část teoretická je věnována metodologii výzkumu, motivaci a zájmové činnosti a popisu základních faktorů ovlivňující zájem žáků o neživou přírodu. Praktická část je věnována popisu vlastního výzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření mezi žáky a strukturovaných rozhovorů s učiteli a jeho vyhodnocení. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 134 respondentů. Řízený strukturovaný rozhovor byl veden se čtyřmi vyučujícími. Výsledky výzkumu ukazují, že geologická témata, resp. neživá příroda, nepatří mezi oblíbené učivo u žáků základních škol a víceletých gymnázií. Rozdíly ve výsledcích mezi děvčaty a chlapci jsou nepatrné, stejně jako rozdíly mezi žáky základních škol a víceletých gymnázií. Neoblíbenost geologických věd je způsobena především nedostatečnou pouze jednohodinovou týdenní dotací předmětu, při které je nutné probrat a vysvětlit velké množství nového učiva a nových pojmů a následně nezbývá čas na žáky oblíbené praktické ukázky ve výuce nebo exkurze do terénu.
Nové trendy a technologie v cestovním ruchu - přínosy pro český venkov
MATĚJČKOVÁ, Martina
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza aktuální nabídky služeb a podmínek trhu vybraného území a pokusit se navrhnout nové trendy a technologie které by pomohly přinést nové turisty na český venkov. K naplnění cíle této bakalářské práce je v praktické části provedena analýza celkové nabídky služeb cestovního ruchu a podmínek trhu zkoumaného území. Třetí část bakalářské práce je věnovaná shrnutí získaných poznatků, na jehož základě jsou navrženy vhodné doporučení pro budoucí rozvoj regionu a návrhy vhodných aplikací moderních trendů a technologií v cestovním ruchu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.