Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení hospodaření obce Albrechtice a návrh na jeho zlepšení
Ficner, Libor ; Novák, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Zhodnocení hospodaření obce Albrechtice a návrh na jeho zlepšení“ se zabývá problematikou dotačního systému v ČR v souvislosti s financováním potřeb obcí a jejich ekonomickým rozvojem. Práce je zaměřena na hospodaření obce, rozpočtový proces, rozpočtový výhled a celkového zadlužení. První část práce obsahuje teoretická východiska, druhá část je zaměřena na zhodnocení hospodaření obce Albrechtice a třetí část chrakterizuje možná řešení.
Zhodnocení hospodaření obce Albrechtice a návrh na jeho zlepšení
Ficner, Libor ; Novák, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Zhodnocení hospodaření obce Albrechtice a návrh na jeho zlepšení“ se zabývá problematikou dotačního systému v ČR v souvislosti s financováním potřeb obcí a jejich ekonomickým rozvojem. Práce je zaměřena na hospodaření obce, rozpočtový proces, rozpočtový výhled a celkového zadlužení. První část práce obsahuje teoretická východiska, druhá část je zaměřena na zhodnocení hospodaření obce Albrechtice a třetí část chrakterizuje možná řešení.
Základní souvislost mezi způsobem vedení účetnictví a zpracováním rozpočtu na příkladu vybrané neziskové organizace
ČECHUROVÁ, Petra
Tématem této diplomové práce je {\clqq}Základní souvislost mezi způsobem vedení účetnictví a zpracováním rozpočtu na příkladu vybrané neziskové organizace``.Cílem diplomové práce je zdůraznit souvislost mezi sestavováním a kontrolou rozpočtu a způsobem vedení účetnictví. Nejprve je zpracována teoretická část práce, kde je charakterizován obecný způsob vedení účetnictví, základní charakteristika způsobu zpracování rozpočtu, analýza vybraných údajů v rámci účetnictví potřebných pro zpracování rozpočtu. Druhou částí je část praktická, ve které je popsána vybraná nezisková organizace včetně charakteristiky způsobu vedení účetnictví, dokumentace zpracovaných rozpočtů a návrh metodiky na zpracování rozpočtu. Souvislost mezi rozpočty a účetnictvím existuje. Sestavení rozpočtu úzce souvisí s informacemi získanými v účetnictví. Při sestavování struktury rozpočtu vychází organizace z účtového rozvrhu. Záleží na tom, kdo rozpočet sestavuje, každý územně samosprávný celek má svého zaměstnance, který se tímto zabývá a stanoví si úpravu vzhledu podle svého subjektivního uvážení a podle přehlednosti informací pro uživatele. Rozpočet vychází z účetnictví a upravuje se o rozpočtové změny. Využití možnosti vedení pouze jediného bankovního účtu, kterým je účet 231 {--} Základní běžný účet, se zdá být nejekonomičtější v souvislosti s objemem majetku, rozpočtu, četností operací, členitostí činností apod.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.