Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,573 záznamů.  začátekpředchozí1561 - 1570další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konkurenceschopnost a faktory její dlouhodobé udržitelnosti v globální ekonomice se zaměřením na společnost Dell
Tillmannová, Zuzana ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Třeštíková, Ludmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá identifikací a analýzou faktorů, které významně ovlivňují strategické chování firem a míru jejich konkurenceschopnosti. Konkrétně toto činí ve třech perspektivách, kterými jsou odvětví, zdroje a kapacity firmy a perspektiva institucí, kultury a etiky. Ve své aplikační části se zaměřuje na společnost Dell. Pro analýzu faktorů konkurenceschopnosti této firmy jsou použity modely, metody a teoretická východiska popsaná v teoretické části. Samostatná kapitola je také věnována strategickým partnerstvím, které dnes tvoří významnou součást konkurenčního boje.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Hudos, Radek ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Práce se zabývá marketingovou strategií. V teoretické části je kladen důraz na plánovací etapu strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na deskripci situace vybrané společnosti. Následuje podrobná marketingová situační analýza a samotné navržení marketingové strategie v rozdělení na čtyři dílčí strategie - výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační.
Návrh systému Balanced Scorecard pro sdružení Mamma Help
Tureček, Michal ; Uhrová, Inka (vedoucí práce) ; Drexlerová, Jana (oponent)
V teoretickém oddílu práce jsou popsány základy metody Balanced Scorecard. Následuje obecný popis neziskového sektoru a transformace BSC do podmínek tohoto sektoru. Praktická část popisuje sdružení Mamma HELP, pro které je vytvořena SWOT analýza a následně komplexní návrh systému BSC ? strategické cíle, měřítka a strategické akce. Práce obsahuje možná vylepšení organizace a je zakončena strategickou mapou.
Marketingová strategie asistenční společnosti Europ Assistance
Šobrová, Jana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Fuchs, Vladimír (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii asistenční společnosti Europ Assistance, na tomto konkrétním příkladu uvést specifika marketingu služeb a nalézt odpověď na otázku, čím je navíc odlišný marketing společností poskytujících asistenční služby. Diplomová práce obsahuje charakteristiku služeb, popisuje odvětví asistence a jednotlivých forem asistenčních služeb. Dále prezentuje hlavní firmy na trhu asistence. V hlavní části se zaměřuje na prezentaci a historii společnosti Europ Assistance, její novou strategii a její promítnutí do regionální organizace společnosti, jejích aktivit a proměně firemní identity společnosti.
Značková strategie globálních ropných společností: srovnání ExxonMobil, BP a Shell
Houštecký, Petr ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Práce srovnává značkovou strategii společností ExxonMobil, BP a Shell. Důraz je kladen na otázky ekologičnosti a alternativních zdrojů energie.
Zhodnocení strategie podniku Vodafone Czech Republic a. s.
Benda, Tomáš ; Středová, Ivana (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Předmětem práce je deskripce společnosti Vodafone Czech Republic a. s. a činností, jimiž se zabývá, a provedení strategické analýzy podniku za použití osvědčených analytických modelů se syntézou v rámci SWOT analýzy odhalující strategicky nejvýznamnější faktory působící uvnitř i vně společnosti. Završením práce jsou pak návrhy strategických typů vhodných pro aplikaci na základě doporučení vyplývajících z teoretických přístupů i manažerské praxe.
FORMULACE A IMPLEMENTACE DLOUHOUDOBĚ ÚSPĚŠNÉ STRATEGIE
Hrdina, Jiří ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Křapka, Vladimír (oponent)
Stanovení hodnotové výhody pro zákazníka, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurečnčních sil jako podklad pro tvorbu cílů a měřítek s využitím přístupu Balanced Scorecards.
Starbucks - Mazinárodní strategie a cesta na výsluní
Zábranská, Marie ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Čápová, Ludmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou mezinárodního úspěchu společnosti Starbucks. Příčiny tohoto bezprecedentního úspěchu jsou nejprve detekovány ve vnějších faktorech a v odvětví samotném. Následuje pozorování strategických kroků společnosti od založení až po mezinárodní expanzi a podrobná deskripce interních praktik společnosti. V analytické části je pak vymezen a aplikován model, který byl vyvinut na Bocconské univerzitě v Miláně. Jednotlivé předpoklady modelu jsou porovnávány s postupem společnosti Starbucks. Vyhodnocením shodností a odlišností reality a modelu se pak dochází k závěrům, které vysvětlují příčiny extrémně pozitivních výsledků společnosti Starbucks a její schopnosti přeměnit stagnující neatraktivní odvětví na lukrativní obor s vysokými maržemi.
Mezinárodní strategie obchodního řetězce Carrefour
Neuwirthová, Daniela ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Čápová, Ludmila (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat měnící se podmínky v oblasti maloobchodu a dokumentovat tyto změny a nové vývojové trendy na příkladu českého maloobchodního trhu a francouzského distribučního řetězce Carrefour, který letos opouští český trh. Nejprve se zaměřím na analýzu distribučního prostředí, dále na vývoj maloobchodu ve světě a v České republice a nakonec na konkurenční boj distribučních řetězců v České republice.
Komunikační strategie v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje
Krausová, Lucie ; Puklová, Liběna (vedoucí práce)
Práce přibližuje význam komunikace v cestovním ruchu a popisuje obecnou tvorbu komunikační strategie. Dále obsahuje existující komunikační strategii v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje a vlastní návrh komunikační strategie. V poslední části je komunikační strategie v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje zhodnocena a porovnána s návrhem. Přiloženy jsou propagační materiály úřadu a vlastní návrh propagačního letáku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,573 záznamů.   začátekpředchozí1561 - 1570další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.