Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proposal of Effective Internal Communication Concept in International Company.
Zapletal, Vojtěch ; Jochman, Petr (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The main goal of the submitted final thesis is to propose desirable changes supporting effective internal communication in an international corporation based on a critical analysis of the current state of the internal communication strategy.
Proposal of Effective Internal Communication Concept in International Company.
Zapletal, Vojtěch ; Jochman, Petr (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The main goal of the submitted final thesis is to propose desirable changes supporting effective internal communication in an international corporation based on a critical analysis of the current state of the internal communication strategy.
Utváření obrazu žen ve firemních časopisech
Dlasková, Kristýna ; Poucha, Tomáš (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Interní komunikace je zásadní pro každou firmu. Ne vždy je však na ní tak nazíráno. Je přenašečem informací a firemních hodnot. Vychází z firemní kultury a zároveň ji ovlivňuje. Dále má vliv na atmosféru a výkonnost firmy, na angažovanost a celkovou spokojenost zaměstnanců. Souvisí tedy i s mírou jejich fluktuace. Pro fungování firmy je podle mnoha výzkumů podobně důležitá také diverzita, tedy zastoupení lidí různého pohlaví, původu, věku či vyznání. Tato různorodost vede k různorodosti přístupů a pohledů. Tím dochází například k efektivnějšímu řešení problémů nebo k lepšímu fungování týmů. Firmy by proto měly usilovat o rovnost mužů a žen v jejich pracovním prostředí a věnovat se podpůrným iniciativám, kde pomohou ženám k překlenování překážek na pracovním trhu. Česko je v rámci Evropské unie jednou z nejhůře hodnocených zemí co se týče rovnosti mužů a žen na pracovním trhu. Tato diplomová práce se věnuje propojení interní komunikace a témat týkajících se podpory žen v pracovním i osobním životě. Cílem této diplomové práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu dojít k tomu, jakým způsobem vybrané tuzemské firmy pracují s těmito tématy v interní komunikaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.