Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vlastní značky obchodního řetězce
OSYPENKO, Yaroslava
Moje bakalářská práce se zabývá postavením vlastních značek řetězce dm drogerie marky na českém trhu. Hlavním cílem této práce je výběr vhodných komunikačních nástrojů, které povedou ke zvýšení povědomí o vlastních značkách tohoto řetězce. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na značky obecně, vlastní značky a marketingový výzkum. Poté následuje praktická část práce, která zkoumá povědomí zákazníků o vlastních značkách společnosti dm drogerie markt. K dosažení cíle je využit marketingový výzkum, který byl proveden formou online dotazníkového šetření. Výzkumu se zúčastnilo celkem 156 respondentů. Prostřednictvím dotazníkového šetření bylo zjištěno, že 43,4 % respondentů nakupuje zboží nabízené pod vlastní značkou. Více než polovina respondentů má tendenci preferovat nebo výrazně preferovat privátní značku před národní značkou. Z výzkumu vyplývá, že hlavními důvody nákupu jsou přijatelná kvalita a nízká cena. V obchodě nejčastěji nakupují ženy a dvě nejpočetnější skupiny tvoří lidé ve věku 19 až 30 let a dále 31 až 45 let. Na základě získaných výsledků byla formulována doporučení, jak zlepšit postavení vlastních značek dm drogerie markt na českém trhu prostřednictvím komunikačních nástrojů. Tato doporučení zahrnují využití přímého marketingu prostřednictvím SMS, rozvoj sociálních médií, offline reklama na billboardech, online bannerová reklama a reklama na sociálních sítích Instagram, Facebook, YouTube a TikTok.
Brand management of Tchibo
Hodul, Marco ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Saemann, Steffen (oponent)
Hodul, Marco: Řízenní značky Tchiba. [Bakalářska Práce]. Vysoká Škola Ekonomická, Fakulta Mezinárodních Vztahů, International Business. Vedoucí práce: Ing. Přemysl Průša, Ph.D. Stupeň odborné kvalifikace: Bakalář. Město: Praha: VŠE FMV, 2017. Počet strán (55 strán). Cílem bakalářské práce bylo rozdělit a analyzovat proces řízení značky. Následně se to porovnalo ve vedení společnosti Tchibo. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První tři kapitoly tvoří teoretickou část práce. Kapitola čtyři a pět patří do praktické části. Práce obsahuje osmadvacet obrazců a pět tabulek. První kapitola je věnována řízení značky a vysvětlení základních pojmů. Druhá kapitola je věnována strategii řízení značky a analýze kroků týkajících se strategického plánování značek. Třetí kapitola je věnována Brand Equity značky a vysvětluje klíčové pojmy v této věci. Ve čtvrté kapitole se na případovou studii Tchibo Brand Management aplikují pojmy týkající se řízení značky - uplatňuje se marketingová analýza řízení značky Tchibo. Tato kapitola také zahrnuje členění strategie řízení značky Tchibo, obchodní model a identitu, následně ve srovnání s hlavními konkurenty. Poslední kapitola je věnována Image Tchiba, mezi konkretními segmenty spotřebitelů. Tato kapitola se skládá z průzkumu zaměřeného na analýzu Image a asociace s Tchibem, spojených s mladším spotřebitelským segmentem. Na základě výsledků průzkumu je k daným problémům uvedeno několik doporučení.
Řízení značky
Čeřovský, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce pojednává o teoretických přístupech řízení značky, porovnává tyto přístupy s přístupy používanými v praxi, zejména pak brand manažery českých značek. Formou marketingového výzkumu zjišťuje dopad řízení značek u segmentu vysokoškolských studentů v ČR.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.