Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh business strategií pro oblasti stravování sdružení Party Styl
Kalábová, Martina ; Dudová, Barbora (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá problematikou strategického plánování a je zpracována pro společnost podnikající v oblasti gastronomie. Jejím cílem je za pomoci teoretických poznatků a potřebných strategických analýz navrhnout takové změny, které by napomohly podniku v dalším rozvoji jeho činnosti, jehož počátek je naplánován na rok 2011.
Adaptace firemní strategie a změna obchodních aktivit
Válek, Lubor ; Dvořák, Luboš (oponent) ; Dvořák, Luboš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce, která nese název „Adaptace firemní strategie a změna obchodních aktivit“ pojednává o výrobní firmě – tiskárně. Práce pojednává o teoretické, ale i praktické stránce obchodních strategií s důrazem na vytvoření obchodní strategie. Teoretická část je zaměřena na obecné popisy a postupy metod používaných při tvorbě strategie firmy. Praktická část je zaměřena na firmu TISKÁRNA (z důvodu ochrany obchodních dat, není firma dále konkretizována a je v praktické části uváděna jako TISKÁRNA), kde byly provedeny obchodní a strategické analýzy. Výsledky odhadů a analýz nastiňují možné návrhy na investice, změny a na možnosti získání nových obchodních příležitostí.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Durnová, Alena ; Pavlíček, Zbyněk (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru rozvoje firmy. V teoretické části jsou obsaženy základní informace o tvorbě podnikatelského záměru a problematika podnikání v České republice. Vlastní práce je pak zaměřena na zpracování návrhu zřízení stanice technické kontroly, která by rozšířila sortiment služeb společnosti ARAVER CZ, s.r.o.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Jelčová, Denisa ; Szilasi, Jozef (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu rozvoje společnosti Ford Szilcar, s.r.o. V teoretické části jsou obsaženy informace o tvorbě podnikatelského záměru. Druhá část, která se zabývá vlastní prací, je zaměřená na zpracování Porterového modelu pěti sil, Finanční analýzy a SWOT analýzy. Poslední část obsahuje vlastní návrhy na zlepšení současné finanční situace společnosti.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Durnová, Alena ; Pavlíček, Zbyněk (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru rozvoje firmy. V teoretické části jsou obsaženy základní informace o tvorbě podnikatelského záměru a problematika podnikání v České republice. Vlastní práce je pak zaměřena na zpracování návrhu zřízení stanice technické kontroly, která by rozšířila sortiment služeb společnosti ARAVER CZ, s.r.o.
Návrh business strategií pro oblasti stravování sdružení Party Styl
Kalábová, Martina ; Dudová, Barbora (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá problematikou strategického plánování a je zpracována pro společnost podnikající v oblasti gastronomie. Jejím cílem je za pomoci teoretických poznatků a potřebných strategických analýz navrhnout takové změny, které by napomohly podniku v dalším rozvoji jeho činnosti, jehož počátek je naplánován na rok 2011.
Adaptace firemní strategie a změna obchodních aktivit
Válek, Lubor ; Dvořák, Luboš (oponent) ; Dvořák, Luboš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce, která nese název „Adaptace firemní strategie a změna obchodních aktivit“ pojednává o výrobní firmě – tiskárně. Práce pojednává o teoretické, ale i praktické stránce obchodních strategií s důrazem na vytvoření obchodní strategie. Teoretická část je zaměřena na obecné popisy a postupy metod používaných při tvorbě strategie firmy. Praktická část je zaměřena na firmu TISKÁRNA (z důvodu ochrany obchodních dat, není firma dále konkretizována a je v praktické části uváděna jako TISKÁRNA), kde byly provedeny obchodní a strategické analýzy. Výsledky odhadů a analýz nastiňují možné návrhy na investice, změny a na možnosti získání nových obchodních příležitostí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.