Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Herní demo využívající netriviální vykreslování světa
Sila, Alexander ; Čižmarik, Roman (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je využít metody netriviálního vykreslování k vytvoření nových herních mechanik, které využívají netradiční zobrazení portálů. Řešení tohoto problému je především založeno na stencil bufferu. Ten slouží pro vytváření 2D efektů, proto je rozšířený při vykreslování plochých portálu. V této práci je efekt využit pro kulovité portály v 3D prostoru. Tento netradiční typ portálu navíc prolíná dimenze světů v herním prostředí. Herní objekty, které se vyskytují na pomezí těchto dimenzí jsou částečně vykreslovány včetně modifikovaných stínů. Koncept této hry je zasazen do procedurálně generovaného světa, který využívá Unity job systém k paralelnímu generování. Umělá inteligence nepřátel využívá virtuálního navigačního prostoru k pohybu v tomto komplexním prostředí. Hra je navíc rozšířena o správu inventáře, pokročilý animační systém, ukládání světa a mnoho dalších funkcionalit. Výsledkem této práce je plně hratelné herní demo, které přináší inovativní přístup k hernímu designu a rozšiřuje možnosti tohoto žánru.
Neeuklidovské vykreslování ve VR
Bobuľa, Matej ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cieľom tejto diplomovej práce je naštudovať si možnosti vykresľovania geometrie a priestorov vo virtuálnej realite. Zoznámiť sa s pojmom neeuklidovskej geometrie a neeuklidovského priestoru, jej vznikom, ako aj s princípmi, ktoré sa využívajú v hernom priemysle na ich simuláciu. Na základe naštudovaných materiálov potom vhodne zvoliť vývojové prostredie v ktorom sa samotná aplikácia, demonštrujúca takýto priestor, bude realizovať a implementovať zvolené techniky za pomoci ktorých sa dosiahne neeuklidovský priestor, efekt. Výsledkom práce je spustiteľná aplikácia navrhnutá na Windows platformách. Principiálne sa jedná o počítačovú hru, kde cieľom hráča je prechádzať jednotlivé úrovne, kde individuálne úrovne boli vytvorené tak, aby demonštrovali vždy mierne odlišný neeuklidovský priestor, efekt.
Neeuklidovské vykreslování ve VR
Bobuľa, Matej ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cieľom tejto diplomovej práce je naštudovať si možnosti vykresľovania geometrie a priestorov vo virtuálnej realite. Zoznámiť sa s pojmom neeuklidovskej geometrie a neeuklidovského priestoru, jej vznikom, ako aj s princípmi, ktoré sa využívajú v hernom priemysle na ich simuláciu. Na základe naštudovaných materiálov potom vhodne zvoliť vývojové prostredie v ktorom sa samotná aplikácia, demonštrujúca takýto priestor, bude realizovať a implementovať zvolené techniky za pomoci ktorých sa dosiahne neeuklidovský priestor, efekt. Výsledkom práce je spustiteľná aplikácia navrhnutá na Windows platformách. Principiálne sa jedná o počítačovú hru, kde cieľom hráča je prechádzať jednotlivé úrovne, kde individuálne úrovne boli vytvorené tak, aby demonštrovali vždy mierne odlišný neeuklidovský priestor, efekt.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.