Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stress-strain analysis of the railway bridge in Zahrádky near Česká Lípa
Abdul moghni, Abdul rahman ; Vosynek, Petr (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
In this Bachelor thesis, the main goal was applying Stress-strain analysis of the railway bridge in Zahrádky near Česká Lípa. The structure of the Bridge was simplified and modeled as a truss construction. The first section of this bachelor thesis was dedicated to searching and obtaining the input data and essential information from the technical documentation of the Bridge. Then truss models for the Bridge were created with various levels of simplification. Therefore we split the analytical section into two parts. The first one was dedicated to statically indeterminate structure the second one was dedicated to the statically determinate structure. Also, every part contains both, self-bridge load and a passing trainload. However, because these equations were quite long, we have used Maple software to help us with calculations. The limit state of buckling was also checked for both structures, but we chose just two variants the lightest, which is self-load, and the heavies, which is the fourth Phase of a passing train. After accomplishing the analytical section, it was essential to verify the results. Therefore, we used the finite element method using Ansys software in the numerical section to verify the analytical part. All calculations were done in 2D. The only exception is in the numerical section, where we added a 3D model to compare with the 2D model.
Deformačně napěťová analýza železničního mostu přes řeku Svratku
Kovář, Jaroslav ; Žák, Stanislav (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá provedením deformační a napjatostní analýzy reálné mostní příhradové konstrukce. Tato konstrukce je modelována jako rovinná prutová soustava. Úvodní část se věnuje teorii, která je dále použita pro výpočty. Výpočtová část se věnuje porovnání staticky určité a neurčité varianty konstrukce pro zatížení vlastní tíhou a při zatížení průjezdem vlaku. Analytické výpočty jsou numericky verifikovány programem ANSYS. V práci je také posouzena koncentrace napětí při vypadnutí nýtu z konstrukce. Další část práce se věnuje prostorovému modelu mostu, který je srovnán s modelem rovinným.
Napjatostně deformační analýza mostu ve Starém Městě u Frýdku-Místku
Janík, Rostislav ; Profant, Tomáš (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je rozpracována napjatostně deformační analýza skutečného železničního mostu. Konstrukce mostu je modelována jako rovinná prutová soustava. První část práce se zabývá rešerší, která zahrnuje získání informací z teorie potřebné k řešení dané problematiky. Další část se věnuje analytickému řešení staticky určité i neurčité varianty konstrukce pro zatížení mostu vlastní tíhou a také pro zatížení při průjezdu vlaku. V následující části jsou výsledky analytického řešení numericky verifikovány v programu ANSYS. V poslední části je vyhodnoceno riziko ztráty vzpěrné stability pro všechny varianty zatížení.
Stress-strain analysis of the railway bridge in Zahrádky near Česká Lípa
Abdul moghni, Abdul rahman ; Vosynek, Petr (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
In this Bachelor thesis, the main goal was applying Stress-strain analysis of the railway bridge in Zahrádky near Česká Lípa. The structure of the Bridge was simplified and modeled as a truss construction. The first section of this bachelor thesis was dedicated to searching and obtaining the input data and essential information from the technical documentation of the Bridge. Then truss models for the Bridge were created with various levels of simplification. Therefore we split the analytical section into two parts. The first one was dedicated to statically indeterminate structure the second one was dedicated to the statically determinate structure. Also, every part contains both, self-bridge load and a passing trainload. However, because these equations were quite long, we have used Maple software to help us with calculations. The limit state of buckling was also checked for both structures, but we chose just two variants the lightest, which is self-load, and the heavies, which is the fourth Phase of a passing train. After accomplishing the analytical section, it was essential to verify the results. Therefore, we used the finite element method using Ansys software in the numerical section to verify the analytical part. All calculations were done in 2D. The only exception is in the numerical section, where we added a 3D model to compare with the 2D model.
Napjatostně deformační analýza mostu ve Starém Městě u Frýdku-Místku
Janík, Rostislav ; Profant, Tomáš (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je rozpracována napjatostně deformační analýza skutečného železničního mostu. Konstrukce mostu je modelována jako rovinná prutová soustava. První část práce se zabývá rešerší, která zahrnuje získání informací z teorie potřebné k řešení dané problematiky. Další část se věnuje analytickému řešení staticky určité i neurčité varianty konstrukce pro zatížení mostu vlastní tíhou a také pro zatížení při průjezdu vlaku. V následující části jsou výsledky analytického řešení numericky verifikovány v programu ANSYS. V poslední části je vyhodnoceno riziko ztráty vzpěrné stability pro všechny varianty zatížení.
Deformačně napěťová analýza železničního mostu přes řeku Svratku
Kovář, Jaroslav ; Žák, Stanislav (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá provedením deformační a napjatostní analýzy reálné mostní příhradové konstrukce. Tato konstrukce je modelována jako rovinná prutová soustava. Úvodní část se věnuje teorii, která je dále použita pro výpočty. Výpočtová část se věnuje porovnání staticky určité a neurčité varianty konstrukce pro zatížení vlastní tíhou a při zatížení průjezdem vlaku. Analytické výpočty jsou numericky verifikovány programem ANSYS. V práci je také posouzena koncentrace napětí při vypadnutí nýtu z konstrukce. Další část práce se věnuje prostorovému modelu mostu, který je srovnán s modelem rovinným.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.