Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stanice lanové dráhy v Peci pod Sněžkou
Kornfeldová, Nathaly Sarah ; Horáček, Martin (oponent) ; Balázs, Ivan (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce stanice lanové dráhy v Peci pod Sněžkou. Ocelová konstrukce s půdorysnými rozměry 24 x 48 m a výšce 12,5 m se skládá z 9 příčných vazeb vzájemně vzdálených 6 m. Příhradová konstrukce příčné vazby díky zakřivenému tvaru na jedné straně přechází plynule do příhradového sloupu. Tím vzniká příhradový rám, který je na druhé straně kloubově podepřen šikmým plnostěnným sloupem. V prostřední příčné vazbě je z důvodu potřebného prostoru nutného pro výjezd lanovky plnostěnný sloup vynechán. Prostorová tuhost konstrukce je zajištěna pomocí ztužidel. Konstrukce je navržena z oceli S355.
Stanice lanové dráhy Vranča-Kohútka
Pelc, Norbert ; Barnat, Jan (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá variantním návrhem nosné konstrukce spodní nástupní stanice lanové dráhy v obci Vranča ve Zlínském kraji. Konstrukce je navržena nad obdélníkovým půdorysem o rozměrech 22x28 m. Materiálové řešení nosné konstrukce sestává z rostlého a lepeného lamelového dřeva. Hlavním faktorem, ovlivňujícím možnosti návrhu, je velké zatížení sněhem (horská oblast). Práce se detailněji zabývá řešením hlavních konstrukčních detailů – spoj v rámovém rohu a kotvení konstrukce. V rámci bakalářské práce byla provedena studie s cílem navržení alternativního uspořádání detailu rámového rohu včetně jeho reálného působení s vazbou na chování konstrukce.
Stanice lanové dráhy Vranča-Kohútka
Pelc, Norbert ; Barnat, Jan (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá variantním návrhem nosné konstrukce spodní nástupní stanice lanové dráhy v obci Vranča ve Zlínském kraji. Konstrukce je navržena nad obdélníkovým půdorysem o rozměrech 22x28 m. Materiálové řešení nosné konstrukce sestává z rostlého a lepeného lamelového dřeva. Hlavním faktorem, ovlivňujícím možnosti návrhu, je velké zatížení sněhem (horská oblast). Práce se detailněji zabývá řešením hlavních konstrukčních detailů – spoj v rámovém rohu a kotvení konstrukce. V rámci bakalářské práce byla provedena studie s cílem navržení alternativního uspořádání detailu rámového rohu včetně jeho reálného působení s vazbou na chování konstrukce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.