Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza interní aplikace v nadnárodní společnosti s možností implementace technologie Microsoft SharePoint 2010
Kratochvíl, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kořínek, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu aplikace Support central a možnost užití technologie SharePoint Serveru místo stávajícího řešení File serveru. Cílem práce je podrobit analýze Support central a technologii SharePoint Serveru, dále u obou definovat jejich silné a slabé stránky. V případě SharePoint Serveru je důležité vyhodnotit požadavky ze strany bankovní instituce, rovněž je nutné pečlivě analyzovat SharePoint Server pomocí check listu. V další části bakalářské práce jsou definovány klady a přínosy, které tato technologie umožňuje, taktéž se zde zmiňuji o typech customizace a jejích výhodách. Důležitou součástí této práce je kapitola pojednávající o analýze rizik, která mohou nastat v případě zranitelných míst. Prostřední část práce se zabývá otázkou optimalizace podnikových procesů a neméně důležitou roli zde hraje rovněž analýza dopadů, která objasňuje, jaké dopady můžou nastat v bankovní instituci jako důsledek neočekávaného výpadku. Poslední část se zabývá návrhem architektury v bankovní instituci a analýze užitků a nákladů, která vymezuje náklady a očekávané výnosy technologie SharePoint Serveru. Důležitým prvkem je i doba návratnosti této investice.
Analýza užití systémů pro správu záznamů v nadnárodních společnostech
Žáček, Jan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Jakeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu užití systémů pro správu záznamů na finančních odděleních dvou nadnárodních společností. Cílem práce je popsat rozdíly v nabízené funkcionalitě účetních systémů Oracle a SAP v souvislosti se správou záznamů, porovnat jednotlivá řešení v konkrétních firmách a popsat návrhy na možná zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány definice základních pojmů, účel, funkce a přínosy komponenty pro správu záznamů a její začlenění do podnikového informačního systému. Dále jsou v práci popsány legislativní požadavky a standardy, které se týkají práce se záznamy. Praktická část je zaměřena na analýzu v konkrétních firmách. Jsou zde popsány metody, s pomocí nichž byla provedena analýza, charakteristika firem, aplikace a technické prostředky využívané pro správu záznamů na finančních odděleních, nadnárodní směrnice upravující nakládání se záznamy, typy záznamů a způsoby práce s nimi. V další části práce jsou popsány problémy a nedostatky při užití systému pro správu záznamů v těchto firmách. Závěrečná část shrnuje získané poznatky a vyhodnocuje celou analýzu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.