Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Preference zákazníků vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve vybrané lokalitě
PILNÁ, Kristýna
Tato diplomová práce pojednává o příčinách rozdělení zákaznických preferencí vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve městě Blatná za účelem doporučení návrhů na zlepšení pro spotřební družstvo COOP. Teoretický přehled podává základní informace o potravinářských maloobchodech v České republice, detailněji představuje formáty prodejen, postoje nakupujících k potravinářským prodejnám, jednotlivé prvky retailového mixu či jiné faktory ovlivňující zákaznické postoje vůči prodejně, které může maloobchodník ovlivnit. Praktická část se vztahuje k potravinářským řetězcům v Blatné, a je zaměřena na identifikaci oblíbeného a hlavního nákupního místa respondentů, důvodů pro rozdělení zákaznických preferencí vůči maloobchodním jednotkám, na výzkum postojů vůči maloobchodním jednotkám a hodnocení retailového mixu těchto prodejen. Praktická část se skládá ze dvou částí, a to z dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky blatenských prodejen, a dále z výzkumu v těchto prodejnách. Z dotazníkového šetření je následně možné definovat postoje respondentů vůči blatenským potravinářským maloobchodům a jejich nákupní chování. Průzkum v maloobchodních formátech je využit pro identifikaci a hodnocení základních prvků retailového mixu jednotlivých prodejen. Díky těmto postupům je následně možné definovat zlepšující návrhy pro prodejnu COOP Tip v Blatné.
Předpoklady zvyšování konkurenceschopnosti spotřebních družstev v regionech
HOFFMANN, Jan
Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy současné situace a trendů maloobchodního trhu navrhnout možnosti zvýšení konkurenceschopnosti spotřebních družstev, zlepšit tak jejich tržní postavení a dosáhnout požadované úrovně služeb zákazníků v českém maloobchodním prostředí. Zjištěné výsledky poukazují na shodu odpovědí zákazníků prodejen spotřebních družstev s ostatními zákazníky maloobchodního trhu, zejména na oblast zavádění moderních technologií v obchodě, které nejsou zákazníky zcela vyžadovány a raději by uvítali rozšíření stávajících maloobchodních služeb v podobě čitelných informací na obalech. Zákazníci prodejen spotřebních družstev kladně hodnotí možnost zavedení věrnostního programu, jež by bylo vhodné provést na centrální úrovni, aby daný věrnostní program byl dostupný všem zákazníkům prodejen spotřebních družstev. Implementací zjištěných a zároveň navrhovaných řešení by mohlo dojít k rozšíření stávající základy zákazníků prodejen spotřebních družstev a zlepšování jejich postavení na českém maloobchodním trhu.
Možnosti rozšiřování obchodních služeb v rámci skupiny COOP
HOFFMANN, Jan
Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení poskytovaných služeb skupiny COOP a navržení možností jejich rozšíření za účelem zvýšení konkurenceschopnosti na trhu. Teoretická část je věnována oblasti spotřebního družstevnictví, od jeho vzniku až po současnou situaci na českém maloobchodním trhu v návaznosti na charakteristiky trhu, zákazníka a nabízené produkty. Na základě získaných dat z projektu Vize skupiny COOP byla vypracována vlastní práce prostřednictvím dotazníkového šetření týkajícího se hodnocení současných služeb a možností jejich rozšíření. Dosažené výsledky jsou z části totožné se strategií skupiny COOP. Respondenti dotazníkového šetření by zejména uvítali rozšíření stávajícího sortimentu a umístění technologických zařízení do prodejen za účelem zjednodušení nákupu. Dalším výsledkem vlastní práce je otevřenost zákazníků k zavádění bonus programů, které zákazníkům umožňují čerpání určitých výhod při nákupu zboží. Implementací navrhovaných řešení získá skupina COOP stálý okruh zákazníků a posílí tak svou dosavadní pozici na maloobchodním trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.