Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pokročilá webová aplikace elektronického obchodu
Kmoščák, Ondřej ; Techet, Jiří (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou webového elektronického obchodu se sportovními potřebami. Požadavkem bylo implementovat pokročilou webovou aplikaci elektronického obchodu s důrazem na bezpečnost, příjemný vzhled a jednoduchost a intuitivnost práce s obchodem. Dále je diskutována jednoduchá predikční metoda, předpovídající předpokládaný vývoj ceny výrobku. Informační systém byl implementován pomocí PHP, MySQL a JavaScript pro platformu Apache.    
Návrh marketingové komunikace prodejny APM Sport
Jelínková, Kristýna ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Návrh marketingové komunikace prodejny APM Sport Cíle: Cílem této práce je pomocí získaných dat zanalyzovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci prodejny APM Sport a na základě získaných poznatků vytvořit návrh ke zlepšení nové marketingové komunikace prodejny. Metody: Pro zhodnocení marketingové komunikace byly použity metody kvalitativního výzkumu i kvantitativního výzkumu. Konkrétně rozhovor s pomocí návodu a analýza interních dokumentů. Následně doplněné o kvantitativní výzkum v podobě dotazování aktuálních a potenciálních zákazníků. Výsledky: Výstupem této diplomové práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace zahrnující nové komunikační prostředky a zefektivnění těch stávajících. Jedná se především o zefektivnění věrnostního programu, osobního prodeje během výjezdových akcí a rozšíření spolupráce PR. Nově jsou navrženy společné outdoorové akce, použití venkovní reklamy a guerilla marketing. Klíčová slova: zákazník, dotazování, komunikační mix, propagace, sportovní zboží
Pokročilá webová aplikace elektronického obchodu
Kmoščák, Ondřej ; Techet, Jiří (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou webového elektronického obchodu se sportovními potřebami. Požadavkem bylo implementovat pokročilou webovou aplikaci elektronického obchodu s důrazem na bezpečnost, příjemný vzhled a jednoduchost a intuitivnost práce s obchodem. Dále je diskutována jednoduchá predikční metoda, předpovídající předpokládaný vývoj ceny výrobku. Informační systém byl implementován pomocí PHP, MySQL a JavaScript pro platformu Apache.    
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sezónního sportovního zboží
Truksová, Lucie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu kupního rozhodovacího procesu na trhu sezónního sportovního zboží se zaměřením na cyklistiku a lyžování. V rámci této práce jsem spojila dlouholetý zájem o oblast sportovního vybavení se znalostmi nabytými během studia na vysoké škole, propojila je a využila v praxi. Úvodní část práce se věnuje teorii kupního rozhodovacího procesu, segmentaci trhu a výzkumu kupního rozhodování. Stěžejní část práce se zabývá vlastním výzkumem s cílem získat podrobnější přehled o tom, jak se spotřebitelé při výběru nového kola či lyží chovají a na základě čeho se rozhodují. Jaké byly jejich preference a co jejich volbu ovlivnilo. Poté také zformulovat typické kupní rozhodování cyklisty a lyžaře, vzájemně jejich rozhodovací procesy porovnat a zdůvodnit shody a rozdíly mezi jejich chováním. Na závěr vyvodit doporučení pro prodejce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.