Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spolupráce s rodinou v době distanční a online výuky
Nosálová, Adéla ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá spoluprací školy a rodiny v průběhu distanční a online výuky. Pojednává o tom, jak ke spolupráci přistupují rodiče a jak ji vnímají učitelé. Teoretická část popisuje důvody ke spolupráci a faktory, které ji negativně ovlivňují. Předkládá pravidla pro spolupráci. Prezentuje její typické formy a uvádí argumenty k jejich realizaci. Představuje programy, které spolupráci školy a rodiny podporují. Charakterizuje distanční výuku a její druhy. Přináší doporučení pro kantory a možné formy spolupráce v online prostředí. Praktická část práce se zabývá výzkumem mapujícím přístup učitelů 1. stupně k formám spolupráce v průběhu distanční a online výuky na vybrané základní škole. Výzkum je realizován pomocí dvou dotazníkových šetření a strukturovaných rozhovorů.
KOKTAVOST, NARUŠENÍ KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTI
PETLÁNOVÁ, Gabriela
Tématem bakalářské práce je koktavost, narušení komunikační schopnosti. Hlavním cílem této práce je shromáždit informace o poruchách narušené komunikační schopnosti. Vyhledat informace o etiologii, příznacích, výskytu, prevenci, terapii koktavosti. Dále shromáždit didaktický materiál vedoucí k rozvoji řeči a odstraňování neplynulosti u dítěte s počínající koktavostí, který vyplývá z dotazníkového šetření a bude sloužit jak pro práci učitelky MŠ, tak rodičům dítěte. V teoretické části je objasněn pojem komunikace, narušená komunikační schopnost a koktavost. Dále jsou vysvětleny příznaky, výskyt, etiologie, typy, prevence a terapie koktavosti. Praktická část byla realizována pomocí kvantitativního výzkumu- dotazníkové šetření. Dotazníky vyplnilo 50 respondentů, všemi respondenty byly ženy s profesí učitelky v MŠ. Závěr bakalářské práce poskytuje konkrétní metodická cvičení, která vyplynula z dotazníkového šetření.
Akce mateřské školy pro veřejnost
KOUDELKOVÁ, Hana
Bakalářská práce se zabývá oblastí aktivit mateřských škol, které pořádají jako akce pro rodičovskou či širší veřejnost. Přináší pohled na různé typy akcí z hlediska jejich vnímání pedagogy a rodiči. Pohlíží na akce jako na formu předškolního vzdělávání a ukazuje na to, jaký vliv mají tyto aktivity na předškolní dítě a formování vztahů mezi školou a rodinou. V praktické části se zabývá hodnocením akcí pedagogy a rodiči. Výzkumným šetřením mezi rodiči a pedagogy zjišťuje, jaké typy akcí školy pořádají, k jakým příležitostem a v jaké formě. Na základě hodnocení akcí rodiči a pedagogy vyplývají v závěru práce podněty pro pořádání akcí v mateřských školách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.