Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sladění profesního a rodinného života
Balvínová, Lucie ; Štangová, Věra (vedoucí práce) ; Vysokajová, Margerita (oponent)
1 ABSTRAKT Současná evropská rodina je postavena na ideálu genderové rovnosti a za stěžejní považuje zájem dítěte. Strategií Evropské unie je zapojit co nejvíce žen do pracovního trhu a národní vlády vybízí k tomu, aby přijaly opatření umožňující ženám sladit práci a péči o dítě. Zároveň je ve vyspělých zemích prosazováno, aby se na péči o dítě, včetně předškolních dětí, rovnoměrně podíleli oba rodiče. Česká legislativa odpovídá evropským standardům a vytváří předpoklady pro sladění rodinného a pracovního života. V praxi přetrvá konzervativní postoj rodičů i zaměstnavatelů. S dítětem do tří let nejčastěji zůstává matka doma a zaměstnavatelé nejsou příliš vstřícní k flexibilním formám práce, které by matkám malých dětí umožnily zapojení do pracovního procesu. Cestou, jak situaci změnit, je zvýšení společenské odpovědnosti firem a vstřícnosti vůči rodinám a změna v postojích samotných rodičů, což představuje především vyšší zapojení otců do péče o dítě. Řešení ochrany a podpory těhotenství, mateřství a rodičovství, jakož i ochrany dítěte, můžeme v České republice považovat za nadstandardní a srovnatelné se situací v nejvyspělejších evropských zemích. V oblasti přístupu na pracovní trh se však české ženy potýkají s řadou překážek (chybějící zařízení péče o předškolní děti, neochota zaměstnavatelů k flexibilním...
Green communication: case study of the outdoor clothing company Patagonia Inc.
Krchová, Eva ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
This work ​Once Upon the Patagonia Brand will detail a case study of the American outdoor brand, Patagonia Inc., and its environmental transmedia storytelling campaigns, with a particular focus on its most recent project, ​Protect Bears Ears. Bears Ears has been the youngest American National Monument, which was however illegally cut in half by the current president Trump. While Patagonia pursues its main business objective of producing high-quality sports clothing, the brand also actively engages its customers in civic involvement and environmental activism through powerful storytelling. Patagonia inspires its users and other businesses to engage in responsible civic, consumer, and producer behaviors, with the ultimate goal of protecting the unique and fragile planet that we all inhabit. Patagonia confirms its altruistic commitments through its mission statement: "We're in business to save our planet."
Komunikační model lokálního neziskového projektu
Těhlová, Milada ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační model lokálního neziskového projektu festival Jeden svět Benešov 2011" je zaměřena na teorii komunikačního modelu, který zahrnuje analýzu, cíle, cílové skupiny, strategii, taktiku a vyhodnocení a následnou aplikaci teoretického modelu na lokální neziskový projekt festivalového charakteru. V teoretické části je popsaná tvorba komunikačního modelu. Vyčleněna a podrobněji zpracovaná je část orientovaná na společenskou odpovědnost firem a fundraising. Jedna z kapitol je také věnovaná oblasti sponzoringu. Práce dále popisuje festival dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět, jeho specifika a způsob fungování ve vztahu k regionálním festivalům, které se v rámci Jednoho světa konají. Detailněji je popsán regionální festival Jeden svět Benešov 2011. Praktická část práce se věnuje uplatnění teoretického modelu na regionální festival Jeden svět Benešov 2011. Součástí problematiky je i zhodnocení praktické aplikace komunikačního modelu a souhrn rad a doporučení pro festivalový rok 2012.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.