Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Užitky hokejového utkání Rytířů Kladno pro diváky
Čermák, Roman ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Užitky hokejového utkání Rytířů Kladno pro diváky Cíle: Analýza a popis užitků vyplývajících z návštěvy hokejového utkání kladenských Rytířů pro diváky v sezoně 2012/2013. Zjištění spokojenosti diváků s jednotlivými užitky a navržení opatření, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti diváků a zvýšení návštěvnosti. Metody: pozorování, elektronické dotazování, písemné dotazování, osobní dotazování Výsledky: Návrhy a doporučení pro zvýšení divácké spokojenosti a zvýšení návštěvnosti. Klíčová slova: Rytíři Kladno, marketingový výzkum, lední hokej, užitky hokejového utkání, spokojenost diváků
Užitky fotbalového utkání FC Hradec Králové pro diváky
Vaněk, Jiří ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Užitky fotbalového utkání FC Hradec Králové pro diváky Cíle: Cílem této práce je analýza a popis užitků vyplývajících pro diváky z návštěvy fotbalových zápasů FC Hradec Králové v sezoně 2015/2016 a 2016/2017. Zjištění do jaké míry jsou diváci spokojeni s jednotlivými užitky a navržení opatření, která povedou ke zvýšení divácké spokojenosti a návštěvnosti domácích zápasů FC Hradec Králové. Metody: vlastní pozorování, elektronické dotazování, písemné dotazování, osobní dotazování Výsledky: Návrhy a doporučení pro zvýšení divácké spokojenosti a návštěvnosti. Klíčová slova: spokojenost diváků, fotbal, FC Hradec Králové, marketingový výzkum
Užitky hokejového utkání Rytířů Kladno pro diváky
Čermák, Roman ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Užitky hokejového utkání Rytířů Kladno pro diváky Cíle: Analýza a popis užitků vyplývajících z návštěvy hokejového utkání kladenských Rytířů pro diváky v sezoně 2012/2013. Zjištění spokojenosti diváků s jednotlivými užitky a navržení opatření, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti diváků a zvýšení návštěvnosti. Metody: pozorování, elektronické dotazování, písemné dotazování, osobní dotazování Výsledky: Návrhy a doporučení pro zvýšení divácké spokojenosti a zvýšení návštěvnosti. Klíčová slova: Rytíři Kladno, marketingový výzkum, lední hokej, užitky hokejového utkání, spokojenost diváků

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.