Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Produktová strategie firmy Starbucks na českém trhu
Jedlička, Michal ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Obsahem bakalářské práce je charakteristika Starbucks a jeho produktové strategie ve světě i v České republice. První kapitola je teoretická a zabývá se výrobkem z hlediska marketingu, mezinárodní výrobkovou politikou, sortimentní politikou, výrobkovou inovací a SWOT analýzou. Zbývající dvě kapitoly jsou praktické. Druhá kapitola charakterizuje Starbucks, jeho produktovou strategii ve světě a popisuje jeho českou konkurenci. Poslední kapitola analyzuje produktovou strategii Starbucks v ČR a porovnává jeho produktové portfolio s konkurencí. Závěr práce patří SWOT analýze Starbucks ČR a doporučením pro Starbucks.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.