Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Neuromarketing a jeho využití při práci se značkou Mary Kay
Šetková, Lenka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Steinerová, Karolína (oponent)
Tato práce se zabývá představením neuromarketingu jako nové formy vysoce efektivního marketingu. V teoretické části jsou popsány vybrané nástroje měření mozkové aktivity, zásadní pojmy v neuromarketingu, zrcadlové neurony, soma značky. Zmíněná je i podprahová reklama a její praktiky. Pozornost je věnována také rozdílům mezi mužským a dámským mozkem. Praktická část nejprve představuje společnost a značku Mary Kay, včetně globálních marketingových aktivit. Dále obsahuje analýzu postavení této značky na českém trhu, hodnocení současných marketingových aktivit nezávislé kosmetické poradkyně s návrhem na zlepšení a zvýšení objemu prodejů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.