Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internetový marketing a sociální sítě společnosti Počítačová pohotovost s.r.o.
Matějka, Martin ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Internetový marketing a sociální sítě společnosti Počítačová pohotovost s.r.o. Cíle: Analýza využití sociální sítě Facebook v rámci internetového marketingu společnosti Počítačová pohotovost s.r.o., zhodnocení firemních a klientských reklamních kampaní prezentovaných na sociální síti Facebook. Metody: kvalitativní výzkum, analýza využití sociální sítě Výsledky: Bylo zjištěno, že společnost Počítačová pohotovost s.r.o. využívá sociální síť Facebook jako doplňující nástroj internetového marketingu. Její využití nenaplňuje plný potenciál, který sociální sítě představují, a je zde prostor pro další zlepšení. Klíčová slova: internetový marketing, sociální sítě, marketing na sociálních sítích, sociální síť Facebook

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.