Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Corporate Social Responsibility and its Impact on Consumers' Behaviour
Grigoryan, Lusine ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Povědomí a obavy ohledně otázek sociálního a životního prostředí stoupá v rámci různých odvětví byznysu a s tím související vlivy už nelze přehlédnout. Sociální odpovědnost je komplexní strategie, která se prolíná do všech procesů podniku. Cílem této diplomové práce je uskutečnit vyčerpávající analýzu současných praktik v oblasti společenské odpovědnosti firem a jaký vliv to má na chování zákazníka. Použitá literatura popisuje předešlé nálezy v této oblasti, hlavně výzkumy mezi českými zákazníky. V praktické části jsou provedeny rozhovory s představiteli společností, s cílem prozkoumat praktické zkušenosti praktik společenské odpovědnosti firem v největší pivovarnické společnosti- Anheuseh-Busch InBev.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.