Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Penzion s minipivovarem
Patočka, Tomáš ; Jedlička, Jaroslav (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší projektovou dokumentaci penzionu s minipivovarem v obci Sebranice u Litomyšle. Jedná se o projekt, kde se řeší dva stavební objekty. Rekonstrukce statku na penzion s minipivovarem a rekonstrukce sousední stodoly na rodinný dům provozovatele, který je určen pro čtyři až pět osob.
Rozvoj nového produktu v malém pivovaru
Ševčík, Michal ; Horáková, Věra (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj nového produktu v malém pivovaru. Na základě teoretických východisek, uvedených v první části práce, je zaměřena na zhodnocení dosavadní situace malého pivovaru. Obsahuje postupy a důležité informace pro úspěšné zavedení nového výrobku na trh.
Rozvoj nového produktu v malém pivovaru
Ševčík, Michal ; Horáková, Věra (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj nového produktu v malém pivovaru. Na základě teoretických východisek, uvedených v první části práce, je zaměřena na zhodnocení dosavadní situace malého pivovaru. Obsahuje postupy a důležité informace pro úspěšné zavedení nového výrobku na trh.
Penzion s minipivovarem
Patočka, Tomáš ; Jedlička, Jaroslav (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší projektovou dokumentaci penzionu s minipivovarem v obci Sebranice u Litomyšle. Jedná se o projekt, kde se řeší dva stavební objekty. Rekonstrukce statku na penzion s minipivovarem a rekonstrukce sousední stodoly na rodinný dům provozovatele, který je určen pro čtyři až pět osob.
Marketingová strategie Měšťanského pivovaru v Poličce a.s.
Navrátilová, Pavla ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Geschmay, Jan (oponent)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na marketingovou strategii Měšťanského pivovaru v Poličce a provádím její analýzu pomocí marketingových nástrojů. Na jejím základě dávám pivovaru doporučení, jak svoji marketingovou strategii vylepšit. V teoretické části práce blíže seznamuji se strategickým marketingem a jednotlivými nástroji a metodami použitými v bakalářské práci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.