Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti
Kintrová, Hana ; Holcner, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení komunikačního mixu vybrané společnosti Farao, spol. s r. o. a návrh pro jeho zlepšení s cílem zlepšit současné postavení společnosti na trhu, a především její vnímání zákazníky. Bakalářská práce je rozdělná na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část vysvětluje komunikační mix a jeho nástroje. Analytická část představuje a popisuje společnost Farao, spol. s r. o., hodnotí a analyzuje současný stav jednotlivých částí jejího komunikačního mixu například realizací dotazníkového výzkum zaměřeného na hodnocení webových stránek podniku. Poslední část obsahuje návrhy a možné způsoby vedoucí ke zlepšeni aktuálního komunikačního mixu.
Use of laser machines in small and medium companies
Šuga, Samuel ; Jaroš, Aleš (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
This thesis aims to critically evaluate the use of laser machines in the engineering industry, and with particular emphasis on small to medium-size companies focused on laser cutting. The usage of laser machines and their broad-spectrum application to various types of materials were evaluated. Using laser cutting technology, a component with optimal quality was successfully created. Thanks to this component, an experimental model was proposed, which describes how much of this product must be created for the company to stay on the market. The results suggest that using a fiber laser is the most suitable for small and medium-sized companies using laser cutting machines.
Use of laser machines in small and medium companies
Šuga, Samuel ; Jaroš, Aleš (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
This thesis aims to critically evaluate the use of laser machines in the engineering industry, and with particular emphasis on small to medium-size companies focused on laser cutting. The usage of laser machines and their broad-spectrum application to various types of materials were evaluated. Using laser cutting technology, a component with optimal quality was successfully created. Thanks to this component, an experimental model was proposed, which describes how much of this product must be created for the company to stay on the market. The results suggest that using a fiber laser is the most suitable for small and medium-sized companies using laser cutting machines.
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti
Kintrová, Hana ; Holcner, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení komunikačního mixu vybrané společnosti Farao, spol. s r. o. a návrh pro jeho zlepšení s cílem zlepšit současné postavení společnosti na trhu, a především její vnímání zákazníky. Bakalářská práce je rozdělná na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část vysvětluje komunikační mix a jeho nástroje. Analytická část představuje a popisuje společnost Farao, spol. s r. o., hodnotí a analyzuje současný stav jednotlivých částí jejího komunikačního mixu například realizací dotazníkového výzkum zaměřeného na hodnocení webových stránek podniku. Poslední část obsahuje návrhy a možné způsoby vedoucí ke zlepšeni aktuálního komunikačního mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.