Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrhové prvky turbo-okružních křižovatek
Smělý, Martin ; Bačová,, Katarína (oponent) ; Kocourek,, Josef (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Disertační práce popisuje novou metodu pro konstrukci turbo-okružních křižovatek aplikovatelnou v České republice. Inovativní je zejména přístup ke konstrukci jízdních pruhů a to zejména ve vztahu ke směrodatným vozidlům a rozšíření jízdních pruhů v závislosti na jejich rozměrech. Inovativní je i přistup k dopravnímu značení, kdy řeší sice detaily stávajících dopravních značek, ale tyto detaily jsou důležité pro chápání řidičů při průjezdu turbo-okružní křižovatkou. Disertační práce tedy vyplňuje legislativní, ale i technickou mezeru v konstrukci turbo-okružních křižovatek a věřím, že bude přínosem zejména pro projektanty těchto křižovatek.
Rekonstrukce náměstí ve Svitavách
Voříšková, Zuzana ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh zpevněných ploch na náměstí Míru ve Svitavách (Pardubický kraj). Cílem návrhu je zvýšení a zkvalitnění kulturní a občanské využitelnosti veřejné plochy náměstí prostřenictvím změny architektonického členění prostoru a reorganizací dopravy spojívající v jejím částečném odklonění a přemístění parkovacích ploch.
Optimalizace návrhových prvků ČSN 73 6056
Závadská, Andrea ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se všeobecně zabývá základním podkladem k návrhu parkovacích stání, kterým je norma ČSN 73 6056 Odstavné a parkovací plochy silničních vozidel. Cílem práce bylo nalézt parametry, které je možné od posledního vydání normy v roce 2011 aktualizovat. Základem k dosažení tohoto cíle byla podrobná rešerše stávající ČSN 73 6056, jejího předchozího vydání a vybraných zahraničních norem Evropských států. Možným parametrem ke změně je na základě analýzy nově vyrobených automobilů velikost směrodatného vozidla. Dále úprava určitých typů stání, a to dle typu řazení a doby, po kterou je vozidlo zaparkováno. Veškeré výsledky pro stanovení dosažených závěrů jsou uvedeny v přílohách.
Aproximace vlečných křivek
Ondřejová, Barbora ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
V této bakalářské práci bude věnována pozornost požadavkům na pohyb modelového vozidla a na jeho geometrické charakteristiky. Budou zde stanoveny a popsány postupy výpočtu pro definovanou trajektorii směrodatného vozidla. Také zde budou navrženy možné způsoby aproximace trajektorie modelového vozidla kružnicovými oblouky.
Optimalizace návrhových prvků ČSN 73 6056
Závadská, Andrea ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se všeobecně zabývá základním podkladem k návrhu parkovacích stání, kterým je norma ČSN 73 6056 Odstavné a parkovací plochy silničních vozidel. Cílem práce bylo nalézt parametry, které je možné od posledního vydání normy v roce 2011 aktualizovat. Základem k dosažení tohoto cíle byla podrobná rešerše stávající ČSN 73 6056, jejího předchozího vydání a vybraných zahraničních norem Evropských států. Možným parametrem ke změně je na základě analýzy nově vyrobených automobilů velikost směrodatného vozidla. Dále úprava určitých typů stání, a to dle typu řazení a doby, po kterou je vozidlo zaparkováno. Veškeré výsledky pro stanovení dosažených závěrů jsou uvedeny v přílohách.
Aproximace vlečných křivek
Ondřejová, Barbora ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
V této bakalářské práci bude věnována pozornost požadavkům na pohyb modelového vozidla a na jeho geometrické charakteristiky. Budou zde stanoveny a popsány postupy výpočtu pro definovanou trajektorii směrodatného vozidla. Také zde budou navrženy možné způsoby aproximace trajektorie modelového vozidla kružnicovými oblouky.
Návrhové prvky turbo-okružních křižovatek
Smělý, Martin ; Bačová,, Katarína (oponent) ; Kocourek,, Josef (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Disertační práce popisuje novou metodu pro konstrukci turbo-okružních křižovatek aplikovatelnou v České republice. Inovativní je zejména přístup ke konstrukci jízdních pruhů a to zejména ve vztahu ke směrodatným vozidlům a rozšíření jízdních pruhů v závislosti na jejich rozměrech. Inovativní je i přistup k dopravnímu značení, kdy řeší sice detaily stávajících dopravních značek, ale tyto detaily jsou důležité pro chápání řidičů při průjezdu turbo-okružní křižovatkou. Disertační práce tedy vyplňuje legislativní, ale i technickou mezeru v konstrukci turbo-okružních křižovatek a věřím, že bude přínosem zejména pro projektanty těchto křižovatek.
Rekonstrukce náměstí ve Svitavách
Voříšková, Zuzana ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh zpevněných ploch na náměstí Míru ve Svitavách (Pardubický kraj). Cílem návrhu je zvýšení a zkvalitnění kulturní a občanské využitelnosti veřejné plochy náměstí prostřenictvím změny architektonického členění prostoru a reorganizací dopravy spojívající v jejím částečném odklonění a přemístění parkovacích ploch.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.