Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace vyhodnocování testů sloupku řízení
Janda, Radek ; Knobloch, Josef (oponent) ; Pernikář, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá studií postupu vyhodnocování crash testů sloupku řízení automobilu a jeho následné optimalizování v podobě vytvoření vyhodnocovací sekvence, která značně urychlí proces vyhodnocení. V teoretické části je popsáno testovací prostředí a postup realizace nárazových testů. Dále je v této práci popsáno několik počítačových programů, které se během testovacího a vyhodnocovacího procesu využívají. V praktické části je popsán vývoj a vytvoření vyhodnocovacího programu, který testy vyhodnotí místo operátora. Výsledky, které jsou takto získány, jsou v další části práce ověřeny. Závěr práce se věnuje porovnání staré metody vyhodnocení s novou metodou využívající vyhodnocovací sekvenci.
Návrh okruhu HSŘ traktoru Maxterra
Vodák, Lubomír ; Rylich, Jan (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh okruhu hydrostatického řízení traktoru Maxterra, kde pracovní médium je olej z převodovky. Součástí návrhu je také kontrolní výpočet hydrostatického okruhu řízení. Jako další část práce je i návrh sloupku řízení. Okruh hydrostatického řízení a sloupek řízení bude použit na novém traktoru Zetor Maxterra.
Návrh řízení formulového vozidla s použitím kardanových kloubů
Hlaváč, František ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem systému řízení pro závodní monopost Formula Student. Hlavními částí práce je návrh a pevnostní analýza sloupku řízení s využitím kardanových kloubů. Dále se práce zabývá návrhem a pevnostními analýzami hřebene řízení společně s experimentálním měřením torzní tuhosti sloupku řízení. Důležitou součástí práce je i vyčíslení sil působící na systém řízení.
Návrh řízení formulového vozidla s použitím kardanových kloubů
Hlaváč, František ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem systému řízení pro závodní monopost Formula Student. Hlavními částí práce je návrh a pevnostní analýza sloupku řízení s využitím kardanových kloubů. Dále se práce zabývá návrhem a pevnostními analýzami hřebene řízení společně s experimentálním měřením torzní tuhosti sloupku řízení. Důležitou součástí práce je i vyčíslení sil působící na systém řízení.
Optimalizace vyhodnocování testů sloupku řízení
Janda, Radek ; Knobloch, Josef (oponent) ; Pernikář, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá studií postupu vyhodnocování crash testů sloupku řízení automobilu a jeho následné optimalizování v podobě vytvoření vyhodnocovací sekvence, která značně urychlí proces vyhodnocení. V teoretické části je popsáno testovací prostředí a postup realizace nárazových testů. Dále je v této práci popsáno několik počítačových programů, které se během testovacího a vyhodnocovacího procesu využívají. V praktické části je popsán vývoj a vytvoření vyhodnocovacího programu, který testy vyhodnotí místo operátora. Výsledky, které jsou takto získány, jsou v další části práce ověřeny. Závěr práce se věnuje porovnání staré metody vyhodnocení s novou metodou využívající vyhodnocovací sekvenci.
Návrh okruhu HSŘ traktoru Maxterra
Vodák, Lubomír ; Rylich, Jan (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh okruhu hydrostatického řízení traktoru Maxterra, kde pracovní médium je olej z převodovky. Součástí návrhu je také kontrolní výpočet hydrostatického okruhu řízení. Jako další část práce je i návrh sloupku řízení. Okruh hydrostatického řízení a sloupek řízení bude použit na novém traktoru Zetor Maxterra.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.