Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
3D projekce fotek v OpenGL
Dokoupil, Martin ; Fapšo, Michal (oponent) ; Seeman, Michal (vedoucí práce)
Tato zpráva popisuje implementaci editoru pro projekci fotografií. Tento editor může sloužit k tvorbě dynamických sekvencí složených z fotografií. Obraz z kamery, který je dvourozměrný je nanesen na kouli v trojrozměrném prostoru a následně zobrazován. Poté je možné pohybovat kamerou po snímku a také ji přibližovat. Použitím tohoto editoru lze docílit reálněji působících scén zejména při pohybu. Při použití panoramatických snímků umožňuje editor volné rozhlížení po tomto snímku. Dokument popisuje způsob převodu dvourozměrného snímku do prostoru a také ukazuje využití transformací pro pohyb kamery a metody pro implementaci přibližování kamery. Obsahuje popis tvorby uživatelského rozhraní a také zmiňuje další rozšíření, které byly implementovány v editoru.
3D projekce fotek v OpenGL
Ondrejíček, Marián ; Navrátil, Jan (oponent) ; Seeman, Michal (vedoucí práce)
Účelem této práce bylo navržení spůsobu projekce fotek v 3D prostoru za pomocí OpenGL a implementování těchto technik ve formě fungující aplikace. Opisovány jsou také principy Qt toolkitu, ve kterém je naprogramováno uživatelské rozhraní programu. Dále jsou vysvětleny základy interpolace kvaterniónů, které jsou využity při animaci fotek a tvoří jádro kamerového systému. Druhá část je věnována praktické realizaci a popisu jednotlivých částí projektu. Aplikaci se podařilo úspěšně implementovat. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky a nastíneny možnosti budoucího vývoje.
3D projekce fotek v OpenGL
Dokoupil, Martin ; Fapšo, Michal (oponent) ; Seeman, Michal (vedoucí práce)
Tato zpráva popisuje implementaci editoru pro projekci fotografií. Tento editor může sloužit k tvorbě dynamických sekvencí složených z fotografií. Obraz z kamery, který je dvourozměrný je nanesen na kouli v trojrozměrném prostoru a následně zobrazován. Poté je možné pohybovat kamerou po snímku a také ji přibližovat. Použitím tohoto editoru lze docílit reálněji působících scén zejména při pohybu. Při použití panoramatických snímků umožňuje editor volné rozhlížení po tomto snímku. Dokument popisuje způsob převodu dvourozměrného snímku do prostoru a také ukazuje využití transformací pro pohyb kamery a metody pro implementaci přibližování kamery. Obsahuje popis tvorby uživatelského rozhraní a také zmiňuje další rozšíření, které byly implementovány v editoru.
3D projekce fotek v OpenGL
Ondrejíček, Marián ; Navrátil, Jan (oponent) ; Seeman, Michal (vedoucí práce)
Účelem této práce bylo navržení spůsobu projekce fotek v 3D prostoru za pomocí OpenGL a implementování těchto technik ve formě fungující aplikace. Opisovány jsou také principy Qt toolkitu, ve kterém je naprogramováno uživatelské rozhraní programu. Dále jsou vysvětleny základy interpolace kvaterniónů, které jsou využity při animaci fotek a tvoří jádro kamerového systému. Druhá část je věnována praktické realizaci a popisu jednotlivých částí projektu. Aplikaci se podařilo úspěšně implementovat. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky a nastíneny možnosti budoucího vývoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.