Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji
Juráková, Eliška
Juráková, E. Rozvoj cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá rozvojem cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji a je rozdělená na dvě části. První část této bakalářské práce řeší problematiku cestovního ruchu a destinačního managementu. Jsou zde objasněny pojmy, které úzce souvisí s tématem práce. Praktická část práce hodnotí současný stav cestovního ruchu v destinaci pomocí lokalizačních, selektivních a realizačních faktorů. Primární data jsou získané pomocí dotazníkového šetření, které probíhalo mezi návštěvníky Moravskoslezského kraje. Na základě výsledků primární a sekundární analýzy byl vytvořen nový produkt cestovního ruchu. Tento produkt je vytvořen tak, aby pomáhal rozvoji cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji.
Mediální heroizace slavných po smrti
Masarčíková, Jana ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
(abstrakt) Magisterská diplomová práce se zabývá tématem mediální heroizace / ikonizace slavných po smrti. V úvodu se zaměřuje na vysvětlení pojmu ikonizace a jeho výklad v některých oborech a teoretických konceptech, například v kontextu sémiotiky či sociologie. Samostatnou kapitolu věnuje roli médií v procesu ikonizace. Pokouší se odhalit vliv médií na tento proces. Věnuje se tady teorii mediální konstrukce reality a vzniku kulturního průmyslu. Vysvětluje také fenomén celebritizace, který je vzhledem k užitému příkladu mrtvých slavných, stěžejní. Na základě konkrétních analýz se pokouší odhalit trendy, které se projevují v mediálním zobrazení posmrtného života celebrit, a tyto dále zasadit do širšího kontextu. Cílem magisterské diplomové práce je zjistit, jaké trendy se projevují v mediálním zobrazování celebrit po jejich smrti, jakým způsobem se média podílejí na udržování posmrtného života celebrit, a jaká jsou specifika tohoto "života". Metodou kvantitativní obsahové analýzy byl zjišťován rozsah a charakter mediálního pokrytí. Metodou sémiotické analýzy potom, které mýty se konstruují kolem mrtvých slavných.
Celebrity v reklamě
Baráthová, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Práce se zaměřuje na tematiku zahraniční celebrity v české televizní reklamě. Analyzuje 5 reklam na mezinárodné úrovni, ve kterých vystupují světoznámé osobnosti. Teoretická část zahrňuje kapitoly, které vysvětlují základní pojmy spojené s touto tematikou. Ve praktické části jsou uvedeny testy provedené na základě údajů z osobních individuálních dotazníků. Testování závislostí mezi odpovědi a demografickými charakteristikami respondentů proběhlo pomocí programu Statgraphics.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.