Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení skoku do dálky z místa u dětí mladšího školního věku v atletické přípravce
Klapetková, Kristýna ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Feher, Jan (oponent)
Název: Hodnocení skoku do dálky z místa u dětí mladšího školního věku v atletické přípravce Cíl: Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit a porovnat rozdíly pohybové úrovně ve skoku do dálky z místa u dětí mladšího školního věku, které navštěvují atletickou přípravku, s dětmi, které atletickou přípravku nenavštěvují. Dalším cílem bylo také se seznámit s metodikou Haywoodové a Getchellové (2009) a následně ji využít pro kvalitativní hodnocení skoku do dálky z místa u vybraného souboru dětí. Metody: Pohybová úroveň ve skoku do dálky z místa byla hodnocena a porovnávána mezi dětmi z vybrané základní školy v Praze a dětmi navštěvujícími atletickou přípravku. Celkově se testování zúčastnilo 106 dětí, z toho 77 školních dětí a 29 dětí z atletické přípravky. U dětí byla pohybová úroveň zjišťována kvalitativně metodou pozorováním, kdy byly děti při provádění skoku natáčeny kamerou umístěnou na stativu. Následně byly tyto vytvořené video záznamy zpomaleně přehrávány a dle metodiky a manuálu Haywoodové a Getchellové (2009) vyhodnocovány. Každé dítě provedlo v rámci měření jeden skok. Dětem byly také dosažené výkony měřeny a vyhodnoceny dle norem UNIFITTESTU 6 - 60. Následně se všechny výsledky převáděly do tabulek a grafů a byly mezi sebou porovnávány. Výsledky: V této práci se mi podařilo zhodnotit...
Výkonnost dětí mladšího školního věku v letech 1985 a 2015
Hůrková, Markéta ; Engelthalerová, Zdeňka (vedoucí práce) ; Dvořáková, Hana (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná tématu zjišťování úrovně výkonů ve vybraných disciplínách žáků mladšího školní věku v porovnání s výsledky Dětského odznaku zdatnosti. Data pochází ze dvou menších škol středočeského kraje - ZŠ Kounice z roku 1989 a ZŠ Sedlčany z roku 2015. V práci se dále věnuji rozdílnosti výsledků mezi sportujícími a nesportujícími žáky, mezi chlapci a dívkami, ale také tomu, zda by dnešní žáci dokázali splnit základní hodnoty z bodovací tabulky DOZ. V rámci testování se věnuji těmto disciplínám - skok do dálky z místa, běh na 50m a hod kriketovým míčkem. Praktická část je realizována formou měření výkonů v určitých disciplínách, kde se měří zvlášť výkony chlapců a děvčat v jednotlivých ročnících. Jejich výkony jsou následně porovnávány a hodnoceny pomocí testovací baterie Dětského odznaku zdatnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.