|
Most v obci Návsí přes řeku Olši
Mendroková, Magda ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelového obloukového mostu s mezilehlou ocelobetonovou mostovkou na silnici III. třídy. Tato konstrukce přemosťuje vodní překážku – řeku Olši v obci Návsí. Vzdálenost os uložení na opěrách je 48,5m. Nosnou konstrukci tvoří dvojice oblouků vetknutých do základů. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořena betonovou deskou spřaženou s příčníky. Táhla jsou uspořádána tak, aby v podélném pohledu tvořila tvar písmene „V“.
|
|
Lávka pro pěší v Nové Karolině v Ostravě
Havelka, Jiří ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší. Lávka překlenuje pozemní komunikace a železniční trať. Jedná se o návrh nové konstrukce v Nové Karolině v Ostravě. Lávka má rozpětí 200 m. Nosnou konstrukci tvoří dvě dvojice k sobě skloněných oblouků vetknutých do základů. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořená komorovým nosníkem. Táhla jsou uspořádána tak, aby v podélném pohledu tvořila tvar písmene “V”. Mostovka je mezilehlá ocelová ortotropní. Oblouky jsou spojeny v horní části zavětrováním. Větrové ztužidlo má tvar příhradové soustavy.
|
|
Most v obci Návsí přes řeku Olši
Mendroková, Magda ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelového obloukového mostu s mezilehlou ocelobetonovou mostovkou na silnici III. třídy. Tato konstrukce přemosťuje vodní překážku – řeku Olši v obci Návsí. Vzdálenost os uložení na opěrách je 48,5m. Nosnou konstrukci tvoří dvojice oblouků vetknutých do základů. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořena betonovou deskou spřaženou s příčníky. Táhla jsou uspořádána tak, aby v podélném pohledu tvořila tvar písmene „V“.
|
|
Lávka pro pěší v Nové Karolině v Ostravě
Havelka, Jiří ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší. Lávka překlenuje pozemní komunikace a železniční trať. Jedná se o návrh nové konstrukce v Nové Karolině v Ostravě. Lávka má rozpětí 200 m. Nosnou konstrukci tvoří dvě dvojice k sobě skloněných oblouků vetknutých do základů. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořená komorovým nosníkem. Táhla jsou uspořádána tak, aby v podélném pohledu tvořila tvar písmene “V”. Mostovka je mezilehlá ocelová ortotropní. Oblouky jsou spojeny v horní části zavětrováním. Větrové ztužidlo má tvar příhradové soustavy.
|