Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tranzice mezi 1. a 2. stupněm základního vzdělání - porovnání longitudinálního a transverzálního přístupu
Kučerová, Barbora ; Šírová, Eva (oponent)
RIGORÓZNÍ PRÁCE Název práce: Tranzice mezi 1. a 2. stupněm základního vzdělání - porovnání longitudinálního a transverzálního přístupu Autor práce: Mgr. Barbora Kučerová Počet stran a znaků: 94 stran, 192 976 znaků Počet příloh: 2 Počet použitých zdrojů a literatury: 83 Abstrakt: Rigorózní práce se zabývá konceptem self-efficacy ve školním prostředí a zaměřuje se na zjišťování rozdílů v úrovni akademické self-efficacy a emocionálního prožívání změny žáků během přechodu z 1. na 2. stupeň základního vzdělání. Předkládaná práce je výsledkem srovnání longitudinálního a transverzálního přístupu k výzkumnému problému. V rámci longitudinálního přístupu byla úroveň akademické self-efficacy a emocionálního prožívání změny zjišťována pomocí dotazníku na jedné kohortě 173 respondentů 5. tříd sledovaných během tří měřených období - před přechodem, po přechodu a po adaptaci na změnu. V rámci transverzálního přístupu byla úroveň sledovaných proměnných také měřena dotazníkem, v tomto případě bylo ovšem celkem 1510 respondentů rozděleno do tří různých kohort v závislosti na období sběru dat. Výsledky analýzy obou typů studií neprokázaly statisticky významný pokles úrovně akademické self-efficacy žáků během přechodu a akademická self-efficacy zde hrála roli spíše trvalé osobnostní charakteristiky. Oproti očekáváním...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.