Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Hodnocení výkonnosti vybraného podniku
Martensová, Silvie ; Šauerová, Lucie (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti vybraného podniku. První část práce je zaměřena na základní pojmy a teoretické poznatky souvisejícími s nástroji pro hodnocení a měření výkonosti. Druhá část práce je zaměřena na popis zkoumané společnosti, zhodnocení stávajícího stavu a praktickou aplikaci teoretických poznatků. V poslední části práce jsou navržena možná opatření, zaměřená na zvýšení výkonnosti a zlepšení současné situace společnosti.
Hodnocení výkonnosti společnosti s využítím Modelu excelence EFQM
Novotná, Simona ; MBA, Antonín Smrček, (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti vybrané společnosti pomocí EFQM Modelu excelence. V teoretické části práce jsou přiblížena základní teoretická východiska měření výkonnosti podniku se zaměřením na EFQM Model excelence. Analytická část práce obsahuje zhodnocení současné situace vybrané společnosti za využití metodiky EFQM Modelu excelence tak, aby bylo možno identifikovat slabá místa. Výstupy provedené analýzy jsou pak využity v následující části práce, kde jsou zjištěné slabiny převedeny na návrhy na zlepšení výkonnosti společnosti, aby ta byla schopna se posunout dále na cestě k excelenci.
Motivační funkce školního hodnocení
Kubíková, Jitka ; Kolář, Zdeněk (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Práce se zabývá školním hodnocením z hlediska jeho specifik a funkcí se zaměřením na motivační působení. Poznatky týkající se hodnocení jsou napřed uvedeny v samostatné kapitole, v níž jsou ukázány pozitivní a negativní stránky forem hodnocení v praxi. Část pojednávající samostatně motivaci zahrnuje výklad potřeb ve vztahu ke školním činnostem a krátké vysvětlení kauzální atribuce. Bližší pozornost je věnovaná výkonové motivaci, zvl. charakteristikám výkonových potřeb v souvislosti s reakcemi žáků na psychickou zátěž v úkolových situacích. Stručně jsou zmíněny některé novější teorie motivace a jejich aplikace ve škole, které poukazují na možnosti modifikování vnější motivace směrem k autonomii. Více jsou rozpracovány způsoby a aspekty hodnocení, které podporují motivaci a poskytují žákům vzory pro sebehodnocení. Kvalitativní výzkum je zaměřen na procesy hodnocení směřující k pozitivní motivaci. Závěrečné teze shrnují několik doporučení pro sebereflexi učitele v roli hodnotitele. Klíčová slova Školní hodnocení, motivace, výkonová motivace, sebehodnocení.
Hodnocení výkonnosti společnosti s využítím Modelu excelence EFQM
Novotná, Simona ; MBA, Antonín Smrček, (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti vybrané společnosti pomocí EFQM Modelu excelence. V teoretické části práce jsou přiblížena základní teoretická východiska měření výkonnosti podniku se zaměřením na EFQM Model excelence. Analytická část práce obsahuje zhodnocení současné situace vybrané společnosti za využití metodiky EFQM Modelu excelence tak, aby bylo možno identifikovat slabá místa. Výstupy provedené analýzy jsou pak využity v následující části práce, kde jsou zjištěné slabiny převedeny na návrhy na zlepšení výkonnosti společnosti, aby ta byla schopna se posunout dále na cestě k excelenci.
Motivační funkce školního hodnocení
Kubíková, Jitka ; Kolář, Zdeněk (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Práce se zabývá školním hodnocením z hlediska jeho specifik a funkcí se zaměřením na motivační působení. Poznatky týkající se hodnocení jsou napřed uvedeny v samostatné kapitole, v níž jsou ukázány pozitivní a negativní stránky forem hodnocení v praxi. Část pojednávající samostatně motivaci zahrnuje výklad potřeb ve vztahu ke školním činnostem a krátké vysvětlení kauzální atribuce. Bližší pozornost je věnovaná výkonové motivaci, zvl. charakteristikám výkonových potřeb v souvislosti s reakcemi žáků na psychickou zátěž v úkolových situacích. Stručně jsou zmíněny některé novější teorie motivace a jejich aplikace ve škole, které poukazují na možnosti modifikování vnější motivace směrem k autonomii. Více jsou rozpracovány způsoby a aspekty hodnocení, které podporují motivaci a poskytují žákům vzory pro sebehodnocení. Kvalitativní výzkum je zaměřen na procesy hodnocení směřující k pozitivní motivaci. Závěrečné teze shrnují několik doporučení pro sebereflexi učitele v roli hodnotitele. Klíčová slova Školní hodnocení, motivace, výkonová motivace, sebehodnocení.
Hodnocení výkonnosti vybraného podniku
Martensová, Silvie ; Šauerová, Lucie (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti vybraného podniku. První část práce je zaměřena na základní pojmy a teoretické poznatky souvisejícími s nástroji pro hodnocení a měření výkonosti. Druhá část práce je zaměřena na popis zkoumané společnosti, zhodnocení stávajícího stavu a praktickou aplikaci teoretických poznatků. V poslední části práce jsou navržena možná opatření, zaměřená na zvýšení výkonnosti a zlepšení současné situace společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.