Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti segmentačních proměnných z hlediska reklamy.
Erbanová, Nela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem diplomové práce je postihnout významné segmentační proměnné, která formují marketingovou komunikaci s důrazem na reklamu. Teoretická část se zabývá pojmy segmentace trhu, segmentační proměnné, marketingová komunikace, reklama, výzkum. Praktická část je zaměřena na realizaci vlastního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a na vyhodnocení otázek z Market Media Lifestyle. Zapojena jsou pouze tradiční popisné segmentační proměnné. Otázky v dotazníku jsou rozděleny do několika okruhů: důvěra k reklamám, vliv reklamy při výběru a koupi výrobku, odsuzování reklamy, reklama v mediatypech (televize, rádio, internet a sociální sítě, venkovní reklama, tisk). V závěru práce jsou odkryty významné segmenty a navrženo doporučení ke zlepšení marketingových aktivit v reklamě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.