Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv vybraných faktorů na chování řidiče
Křemenová, Tereza ; Belák, Michal (oponent) ; Bucsuházy, Kateřina (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje vliv určitých typů křižovatek a zároveň denní doby na chování řidiče. V teoretické části je popsán úvod do problematiky faktorů ovlivňujících chování řidiče při řízení motorového vozidla. Dále práce vymezuje silniční křižovatky a výzkumy věnující se dané problematice. Praktická část diplomové práce se věnuje vyhodnocení celkového počtu primárních a sekundárních pohledů na určitých typech křižovatek, průměrnému počtu pohledů a jejich průměrné délky doby trvání ve dne či v noci. Zároveň se věnuje vyhodnocení prvního směru pohledu podle druhu komunikace (vedlejší komunikace/ hlavní komunikace) a následnému směru jízdy. Získaná data jsou zhodnocena v kapitole diskuse/ analýza výsledků. Z vyhodnocených dat v první části vyplynulo, že sekundární pohledy mají kratší průměrnou dobu trvání na rozdíl od průměrné doby trvání primárních pohledů. Ve druhé části byly výsledky ze dne a noci shodné pouze u okružních křižovatek, kdy řidiči provedli první směr pohledu vlevo.
Vliv vybraných faktorů na chování řidiče
Křemenová, Tereza ; Belák, Michal (oponent) ; Bucsuházy, Kateřina (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje vliv určitých typů křižovatek a zároveň denní doby na chování řidiče. V teoretické části je popsán úvod do problematiky faktorů ovlivňujících chování řidiče při řízení motorového vozidla. Dále práce vymezuje silniční křižovatky a výzkumy věnující se dané problematice. Praktická část diplomové práce se věnuje vyhodnocení celkového počtu primárních a sekundárních pohledů na určitých typech křižovatek, průměrnému počtu pohledů a jejich průměrné délky doby trvání ve dne či v noci. Zároveň se věnuje vyhodnocení prvního směru pohledu podle druhu komunikace (vedlejší komunikace/ hlavní komunikace) a následnému směru jízdy. Získaná data jsou zhodnocena v kapitole diskuse/ analýza výsledků. Z vyhodnocených dat v první části vyplynulo, že sekundární pohledy mají kratší průměrnou dobu trvání na rozdíl od průměrné doby trvání primárních pohledů. Ve druhé části byly výsledky ze dne a noci shodné pouze u okružních křižovatek, kdy řidiči provedli první směr pohledu vlevo.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.