Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Osobní prodej a jeho role v marketingové komunikaci
SMRTKOVÁ, Luisa
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku osobního prodej v roli marketingové komunikace. Cílem této práce je na základě analýzy současné situace v oblasti využívání a vnímání osobního prodeje navrhnout změny v této problematice. V teoretické části jsou uvedeny názory předních autorů působících v oblasti marketingové komunikace a osobního prodeje. Praktická část práce zkoumá firmu OVB Allfinanz, a. s., která byla pro práci vybrána. Kapitola také shrnuje nástroje marketingové komunikace, které firma využívá. Dále jsou uvedeny závěry dotazníkového šetření, které zkoumají názory cílové skupiny na osobní prodejce firmy. Nachází se zde také výsledky osobních rozhovorů s prodejci firmy OVB Allfinanz, a. s. Praktická část obsahuje i finanční zhodnocení využívání osobního prodeje a finanční vývoj celé firmy. Závěrem práce jsou vyhodnoceny hypotézy a na základě dosažených výsledků navrženy kampaně pro zlepšení situace firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.