Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Matematické metody v ekonomii
Vargicová, Katarína ; Doubravský, Karel (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá problematikou marketingovej komunikácie, konkrétne podporou predaja vo vybranej firme. Jadrom práce je analýza vybraných nástrojov podpory predaja pomocou matematických a štatistických metód. Podporu predaja je analyzovaná v spoločnosti Notino, internetového distribútora kozmetiky a parfumov. Nástroje sú analyzované pomocou neparametrických štatistických testov. Na konci práce sú zhrnuté výsledky a navrhnuté doporučenia pre spoločnosť Notino.
Matematické metody v ekonomii
Vargicová, Katarína ; Doubravský, Karel (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá problematikou marketingovej komunikácie, konkrétne podporou predaja vo vybranej firme. Jadrom práce je analýza vybraných nástrojov podpory predaja pomocou matematických a štatistických metód. Podporu predaja je analyzovaná v spoločnosti Notino, internetového distribútora kozmetiky a parfumov. Nástroje sú analyzované pomocou neparametrických štatistických testov. Na konci práce sú zhrnuté výsledky a navrhnuté doporučenia pre spoločnosť Notino.
Podpora prodeje ve vybrané jednotce
VALÁŠKOVÁ, Linda
Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje, jejím využitím a efektivitou jejích nástrojů ve vybrané maloobchodní jednotce McPen v Českých Budějovicích. Teoretická část představuje podporu prodeje jako takovou a pro správné pochopení ji začleňuje do kontextu celé marketingové komunikace. V praktické části je představena maloobchodní síť papírnictví McPen a vybraná českobudějovická prodejna. Dále je analyzována marketingová komunikace a jednotlivé nástroje podpory prodeje. Řízený rozhovor s manažerkou společnosti představuje společnost jako takovou, její zapojení do marketingové komunikace a nakonec současně využívané nástroje podpory prodeje a jejich specifické využití v konkrétní prodejně. Efektivitu nástrojů podpory prodeje ukazují výsledky skrytého pozorování zákazníků, kteří prodejnu navštívili. Na konci práce jsou uvedeny návrhy na změny v oblasti podpory prodeje, které by byly pro prodejnu prospěšné.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.