Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zvýšení účinnosti sacího kanálu zážehového motoru
Herka, Miroslav ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Práce popisuje konstrukční řešení sacích kanálů soudobých spalovacích motorů, jejich základní vlastnosti a jednotlivé typy proudění. Práce je zaměřena na experimentálním měření reálného sacího kanálu motoru Husaberg, jehož výsledky jsou porovnány s výsledky počítačové simulace v systému CFD. Dále popisuje tvorbu 3D parametrického modelu v systému Pro/ENGINNEER na základě reálné geometrie získané systémem ATOS. Na konci práce je porovnání výsledků počítačové simulace původní geometrie kanálu s původními ventily s různými změnami variant tvarů ventilů.
Optimalizace sacího kanálu spalovacího motoru
Michal, Tomáš ; Svída, David (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na optimalizaci sacího kanálu moderního spalovacího motoru. Popisuje sestavení 3D modelu v prostředí softwaru Pro Engineer na základě reálné geometrie získanou reverzním inženýrstvím systémem ATOS a metodou CFD simuluje proudění sacím traktem. Na konci práce jsou porovnány výsledky počítačové simulace s reálnou zkouškou na průtokoměru.
Přehled sacích systémů traktorových motorů
Pacovský, Tomáš ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Hlavním zaměřením práce je zpracování textové a obrázkové dokumentace zařízení týkajících se sacích systémů používaných u dnešních traktorů. Autor se nejprve zaměřuje na uvedení jednotlivých částí sacího systému a jejich detailní popis funkce doprovázený obrázkovou dokumentací. Poté je zpracován samostatný přehled sacích systémů traktorů od různých světových značek jako jsou Case IH, Deutz – Fahr, John Deere, Massey Ferguson a New Holland. U každého představitele své značky je uveden přehled a obrázkový doprovod jeho nejvýznamnějších částí týkajících se nasávání vzduchu do motoru. Veškerá obrázková dokumentace přehledu sacích systémů je zhotovena pomocí fotografií vytvořených fotoaparátem u prodejců jednotlivých traktorů a pokud tato dokumentace nepostačila, byla využita fotodokumentace z www stránek prodejce. Tato bakalářská práce má nastínit postupný vývoj jednotlivých zařízení u sacích systémů. Případně může být využita k rozvíjení dalších výzkumných projektů.
Optimalizace sacího potrubí zážehového motoru
Vávrovec, Jiří ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh sacího traktu pro čtyřdobý motor rallyecrossové divize 1A. Pro zvýšení plnící účinnosti se zde využívá teorie rezonančního přeplňování, které je založeno na ladění délek sacího potrubí. Využívá se vlnového efektu. Jako pohonnou jednotku jsem si vybral čtyřválcový, vodou chlazený, atmosférický motor z vozu VW Polo 6N GTI. Návrh je vytvořen tak aby odpovídal regulím divize 1A.
Optimalizace sacího potrubí zážehového motoru
Foral, Martin ; Vančura, Jan (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Práce pojednává o konstrukčních řešeních sacích traktů moderních soudobých spalovacích motorů. Dále pak popisuje typy proudění a konstrukční provedení sacích kanálů včetně jejich základních vlastností. Součástí práce je i porovnání výsledků analýz a návrh optimalizace na základě simulace proudění sacim kanálem a měření na skutečném sacim kanále.
Single Cylinder SI Engine for Formula Student
Adámek, Ladislav ; Vančura, Jan (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is the design and tuning of the intake manifold for the Formula Student car. The single cylinder SI engine Husaberg FE 570 is used as a powertrain unit. The intake manifold is designed according to the Formula Student rules. The intake manifold uses the ram wave effect to improve the engine charging efficiency. Lengths of the runners are calculated in the Lotus Engine simulation software.
Zvýšení účinnosti sacího kanálu zážehového motoru
Herka, Miroslav ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Práce popisuje konstrukční řešení sacích kanálů soudobých spalovacích motorů, jejich základní vlastnosti a jednotlivé typy proudění. Práce je zaměřena na experimentálním měření reálného sacího kanálu motoru Husaberg, jehož výsledky jsou porovnány s výsledky počítačové simulace v systému CFD. Dále popisuje tvorbu 3D parametrického modelu v systému Pro/ENGINNEER na základě reálné geometrie získané systémem ATOS. Na konci práce je porovnání výsledků počítačové simulace původní geometrie kanálu s původními ventily s různými změnami variant tvarů ventilů.
Optimalizace sacího kanálu spalovacího motoru
Michal, Tomáš ; Svída, David (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na optimalizaci sacího kanálu moderního spalovacího motoru. Popisuje sestavení 3D modelu v prostředí softwaru Pro Engineer na základě reálné geometrie získanou reverzním inženýrstvím systémem ATOS a metodou CFD simuluje proudění sacím traktem. Na konci práce jsou porovnány výsledky počítačové simulace s reálnou zkouškou na průtokoměru.
Single Cylinder SI Engine for Formula Student
Adámek, Ladislav ; Vančura, Jan (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is the design and tuning of the intake manifold for the Formula Student car. The single cylinder SI engine Husaberg FE 570 is used as a powertrain unit. The intake manifold is designed according to the Formula Student rules. The intake manifold uses the ram wave effect to improve the engine charging efficiency. Lengths of the runners are calculated in the Lotus Engine simulation software.
Optimalizace sacího potrubí zážehového motoru
Vávrovec, Jiří ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh sacího traktu pro čtyřdobý motor rallyecrossové divize 1A. Pro zvýšení plnící účinnosti se zde využívá teorie rezonančního přeplňování, které je založeno na ladění délek sacího potrubí. Využívá se vlnového efektu. Jako pohonnou jednotku jsem si vybral čtyřválcový, vodou chlazený, atmosférický motor z vozu VW Polo 6N GTI. Návrh je vytvořen tak aby odpovídal regulím divize 1A.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.