Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávání a rozvoj začínajících pracovníků České školní inspekce
Koháková Lokvencová, Marcela ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
NÁZEV: Vzdělávání a rozvoj začínajících pracovníků České školní inspekce AUTOR: Marcela Koháková Lokvencová KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRAKT: Cílem mé bakalářské práce je zmapování vzdělávání a rozvoje začínajících pracovníků České školní inspekce - školních inspektorů a kontrolních pracovníků. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky, týkající se profesního vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Další část je věnována seznámení s charakteristikou a organizační strukturou České školní inspekce. Současně je zde popsána forma vstupního vzdělávání začínajících pracovníků. V praktické části jsou analyzovány výsledky výzkumu provedeného dotazníkovým šetřením mezi školními inspektory a kontrolními pracovníky, kteří do organizace nastoupili ve sledovaných letech 2008 - 2010 a řízenými rozhovory s řediteli inspektorátů. Závěrečná část identifikuje nedostatky v koncepci vstupního vzdělávání začínajících pracovníků organizace a nabízí možné návrhy na řešení zdokonalení struktury vstupního vzdělávání. KLÍČOVÁ SLOVA: vzdělávání, další vzdělávání, podnikové vzdělávání, celoživotní učení, rozvoj, rozvojové aktivity, školní inspektor, kontrolní pracovník, Česká školní inspekce
Vzdělávání a rozvoj začínajících pracovníků České školní inspekce
Koháková Lokvencová, Marcela ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
NÁZEV: Vzdělávání a rozvoj začínajících pracovníků České školní inspekce AUTOR: Marcela Koháková Lokvencová KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRAKT: Cílem mé bakalářské práce je zmapování vzdělávání a rozvoje začínajících pracovníků České školní inspekce - školních inspektorů a kontrolních pracovníků. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky, týkající se profesního vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Další část je věnována seznámení s charakteristikou a organizační strukturou České školní inspekce. Současně je zde popsána forma vstupního vzdělávání začínajících pracovníků. V praktické části jsou analyzovány výsledky výzkumu provedeného dotazníkovým šetřením mezi školními inspektory a kontrolními pracovníky, kteří do organizace nastoupili ve sledovaných letech 2008 - 2010 a řízenými rozhovory s řediteli inspektorátů. Závěrečná část identifikuje nedostatky v koncepci vstupního vzdělávání začínajících pracovníků organizace a nabízí možné návrhy na řešení zdokonalení struktury vstupního vzdělávání. KLÍČOVÁ SLOVA: vzdělávání, další vzdělávání, podnikové vzdělávání, celoživotní učení, rozvoj, rozvojové aktivity, školní inspektor, kontrolní pracovník, Česká školní inspekce
Plán rozvoje obce
PATÁKOVÁ, Kateřina
Cílem této práce je na základě situační analýzy a dotazníkového šetření najít mechanismy, které aktivizují stimuly rozvoje v oblasti cestovního ruchu, ekonomiky a lidských zdrojů. Hlavním výstupem této práce je vize, programové cíle, opatření a konkrétní rozvojové aktivity, které mají přispět k udržitelnému rozvoji v obcích.
Studie možností rozvoje vybraných obcí mikroregionu Slezská Harta
Sedlerová, Jitka
Cílem práce je zjistit vizi obyvatel o krajině - běžných občanů i starostů vybraných obcí z mikroregionu Slezská Harta. Byly vybrány 4 obce, které v současnosti procházejí procesem územního plánování, neboť připravují návrhy územních plánů. Obce jsou analyzovány na základě socioekonomické analýzy obcí a SWOT analýzy. Dále je provedeno dotazníkové šetření pro občany i pro zástupce samosprávy. Závěrem jsou navržena opatření a programové aktivity, která napomohou rozvoji těchto obcí. Dle dotazníkového šetření je patrné, že 2/3 respondentů si do budoucna přejí prostor pro klidný život, 1/2 prostor pro rozvoj turismu a 1/3 prostor pro ochranu přírody. Územní plán a návrhy územních plánů se však neshodují s vizí obyvatel. Proto jsou navrženy úpravy problematických bodů a další opatření a konkrétní aktivity vedoucí k rozvoji obcí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.