Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Segmentace v kontextu rozvoje publika
Kocianová, Barbora ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; KAŠPAR, David (oponent)
Diplomová práce „Segmentace v kontextu rozvoje publika“ se zabývá přístupy k práci s divákem k prohloubení vztahu diváka a kulturní organizace na základě modelů segmentace, které umožňují lepší porozumění jeho potřebám a příčinám jeho kulturní participace. Teoretickými východisky práce jsou vývoj problematiky rozvoje publika včetně jeho nástrojů, vztah marketingu a rozvoje publika, dále kritéria a typy segmentace a faktory kulturní participace, které ovlivňují chování diváka a jeho proces rozhodování. K rozpracování problematiky v kontextu rozvoje publika jsou analyzovány britské modely segmentace organizací Morris Hargreaves McIntyre, Arts Council England a The Audience Agency. Součástí práce jsou vlastní model segmentace a na jeho základě zpracované nástroje rozvoje publika. Východisky k tvorbě vlastního modelu segmentace byly kromě výzkumu v České republice realizované vlastní rozhovory s představiteli výše uvedených organizací ve Velké Británii a analýza dotazníkového šetření k Noci divadel 2014.
INDIVIDUÁLNÍ DÁRCOVSTVÍ
Kašparová, Petra ; LEDVINOVÁ, Jana (vedoucí práce) ; JEŽEK, Vlastimil (oponent)
Rozvoj a kontinuální práce s individuálním dárcovstvím je disciplínou, které se věnuje pouze několik kulturních organizací u nás. Mnoho jiných kulturních nestátních neziskových organizací stojí na počátku rozvoje strategie a plánování individuálního fundraisingu. Z toho důvodu se tato diplomová práce věnuje možným a využitelným strategiím v oblasti individuálního dárcovství, českým průzkumům motivace dárců, případovým studiím kulturních organizací, které s potenciálem mecenášství pracují a dalším aspektům, jejichž shrnutí by mělo zajistit základní vědomostní rámec pro tvorbu strategie kulturních organizací, které mohou v budoucnu objevit chuť a motivaci se potenciálu dárcovství hlouběji věnovat. Tato práce se snaží vyvrátit stereotypy v uvažování o individuálním dárcovství jako způsobu získávání prostředků bez potenciálu a historického kontextu.
Úloha manažera v práci s dětským a studentským publikem v divadle
Lišková, Kristýna ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na úlohu manažera v práci s dětským a studentským publikem v divadelní sféře. Chtěla jsem především zjistit, zda si divadla vychovávají svého budoucího diváka nebo nikoliv. Úvodní kapitoly se zabývají vymezením žánru divadla pro děti a divadla hraným dětmi a stručnou historií žánru u nás. Popisuje také bohatou tradici festivalů a přehlídek v této oblasti pro různé věkové kategorie až do současnosti. Další kapitoly se věnují vztahu divadla k jeho publiku, aktuálnímu i potenciálnímu, možnostmi práce s publikem a jeho rozvojem, jeho aktivním zapojováním skrze interaktivní prvky a podněty a budování dlouhodobého vztahu s ním. Dále jsou definovány úlohy manažera v práci s dětským a studentským publikem, je popsána činnost organizací, které se věnují divadlu pro děti, dramatické výchově a zabývají se prací s publikem a jeho rozvojem. V následujících kapitolách jsou popsány specifické potřeby dětského a studentského publika a jeho charakteristické rysy. Vypracováním vlastního kvantitativního průzkumu jsem zjišťovala úroveň spolupráce divadel se školami a také používání marketingových nástrojů a manažerských přístupů divadly. V závěru práce je uvedena interpretace průzkumu a zhodnocení přístupu divadel k dětskému a studentskému publiku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.