Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zobrazení kulečníku pomocí distribuovaného sledování paprsku
Krivda, Marian ; Juránek, Roman (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabýva studiem metody realistického zobrazení scény prostrednictvím distribuovaného sledování paprsku. Tato metoda simuluje různé vizuální efekty a tím generuje dvourozměrné obrázky s vysokou mírou realističnosti. Práce rozebírá problematiku a vysvětluje postupy řešení s touto technikou spojené. Součástí je i popis metody jednoduchého sledování paprsku, protože je základem distribuovaného sledování paprsku. Část práce se věnuje optimalizaci distribuovaného sledovaní paprsku.
Distributed Ray Tracing
Hošek, Václav ; Hradiš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ Tato práce se zabývá realistickým zobrazováním počítačových scén a to metodou Distributed Ray Tracing. Tato metoda jako první řešila plošná světla, měkké stíny, hloubku ostrosti a rozmazání scény pohybem.
Distributed Ray Tracing v rozumném čase
Slovák, Radek ; Polok, Lukáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá zobrazovací metodou distribuovaného sledování paprsku se zaměřením na optimalizace této metody. Metoda poskytuje generování velmi kvalitních a částečně realistických obrazů pomocí simulace některých vlastností světla distribucí světelných  paprsků. Daní za realističnost některých efektů je i v dnešní době vysoká výpočetní  náročnost. Práce rozebírá teorii a problematiku s tím spojenou. Velký prostor je pak  věnovaný optimalizacím této metody jako je hledání nejbližšího průsečíku  pomocí kd-stromu, kvazi náhodné generování vzorků s rychlejší konvergencí, použití  instrukční sady SSE a rychlý průsečík paprsku s trojúhelníkem. Tyto optimalizace  přinesly značné urychlení. V rámci práce jsou diskutované metody naimplementovány. Při  implementaci se klade také důraz na praktickou použitelnost zahrnující generování  pokročilejších animací a univerzální popis objektů.
Restaurace obrazu rozmazaného vlivem pohybu
Rajnoch, Zdeněk ; Seeman, Michal (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Cílem této práce je restaurace obrazu poškozeného vlivem pohybu. Je uvažováno pouze rovnoměrné rozmazání po úsečce určité délky otočené o určitý úhel vzhledem k ose x. Jsou zde vysvětleny některé metody pro odhad délky a úhlu rozmazání a následně jsou porovnány na synteticky rozmazaných datech v několika rozdílných podmínkách. Rozmazané obrázky jsou poté restaurovány pomocí některé z dekonvolučních metod.
Restaurace obrazu rozmazaného vlivem pohybu
Rajnoch, Zdeněk ; Seeman, Michal (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Cílem této práce je restaurace obrazu poškozeného vlivem pohybu. Je uvažováno pouze rovnoměrné rozmazání po úsečce určité délky otočené o určitý úhel vzhledem k ose x. Jsou zde vysvětleny některé metody pro odhad délky a úhlu rozmazání a následně jsou porovnány na synteticky rozmazaných datech v několika rozdílných podmínkách. Rozmazané obrázky jsou poté restaurovány pomocí některé z dekonvolučních metod.
Distributed Ray Tracing v rozumném čase
Slovák, Radek ; Polok, Lukáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá zobrazovací metodou distribuovaného sledování paprsku se zaměřením na optimalizace této metody. Metoda poskytuje generování velmi kvalitních a částečně realistických obrazů pomocí simulace některých vlastností světla distribucí světelných  paprsků. Daní za realističnost některých efektů je i v dnešní době vysoká výpočetní  náročnost. Práce rozebírá teorii a problematiku s tím spojenou. Velký prostor je pak  věnovaný optimalizacím této metody jako je hledání nejbližšího průsečíku  pomocí kd-stromu, kvazi náhodné generování vzorků s rychlejší konvergencí, použití  instrukční sady SSE a rychlý průsečík paprsku s trojúhelníkem. Tyto optimalizace  přinesly značné urychlení. V rámci práce jsou diskutované metody naimplementovány. Při  implementaci se klade také důraz na praktickou použitelnost zahrnující generování  pokročilejších animací a univerzální popis objektů.
Zobrazení kulečníku pomocí distribuovaného sledování paprsku
Krivda, Marian ; Juránek, Roman (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabýva studiem metody realistického zobrazení scény prostrednictvím distribuovaného sledování paprsku. Tato metoda simuluje různé vizuální efekty a tím generuje dvourozměrné obrázky s vysokou mírou realističnosti. Práce rozebírá problematiku a vysvětluje postupy řešení s touto technikou spojené. Součástí je i popis metody jednoduchého sledování paprsku, protože je základem distribuovaného sledování paprsku. Část práce se věnuje optimalizaci distribuovaného sledovaní paprsku.
Distributed Ray Tracing
Hošek, Václav ; Hradiš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ Tato práce se zabývá realistickým zobrazováním počítačových scén a to metodou Distributed Ray Tracing. Tato metoda jako první řešila plošná světla, měkké stíny, hloubku ostrosti a rozmazání scény pohybem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.