|
Konstrukce podvozku terénní buggy
Richter, Vojtěch ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na navžení předního i zadního zavěšení terénní buggy. Pro přední zavěšení se porovnává koncepce s přepákováním a bez přepákování s ohledem na kinematické parametry a na parametry odpružení a tlumení. Pro zadní nápravu se porovnávají tři koncepce přesněji lichoběžníkové, víceprvkové a výkyvné zavěšení s ohledem na kinematické parametry a motion ratio jednotlivých zavěšení. V poslední řadě se pro přední nápravu provádí konstrukční návrh s pevnostním dimenzováním některých komponent.
|
|
Vyšetření dynamického namáhání ventilového rozvodu OHV
Opluštil, Tomáš ; Kobský, David (oponent) ; Rauscher, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vyšetřením dynamického namáhání ventilového OHV rozvodu pro čtyřventilovou hlavu vznětového motoru Zetor 1505 – 90 kW. Výpočet je proveden analyticky v matematickém softwaru MathCad a v MBS softwaru ADAMS/Engine 2005. Rovněž je v této diplomové práci z výsledků získaných z MBS systému provedena analýza napjatosti ventilového vahadla metodou konečných prvků (MKP) v programu ANSYS 10
|
|
Konstrukce podvozku terénní buggy
Richter, Vojtěch ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na navžení předního i zadního zavěšení terénní buggy. Pro přední zavěšení se porovnává koncepce s přepákováním a bez přepákování s ohledem na kinematické parametry a na parametry odpružení a tlumení. Pro zadní nápravu se porovnávají tři koncepce přesněji lichoběžníkové, víceprvkové a výkyvné zavěšení s ohledem na kinematické parametry a motion ratio jednotlivých zavěšení. V poslední řadě se pro přední nápravu provádí konstrukční návrh s pevnostním dimenzováním některých komponent.
|
|
Vyšetření dynamického namáhání ventilového rozvodu OHV
Opluštil, Tomáš ; Kobský, David (oponent) ; Rauscher, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vyšetřením dynamického namáhání ventilového OHV rozvodu pro čtyřventilovou hlavu vznětového motoru Zetor 1505 – 90 kW. Výpočet je proveden analyticky v matematickém softwaru MathCad a v MBS softwaru ADAMS/Engine 2005. Rovněž je v této diplomové práci z výsledků získaných z MBS systému provedena analýza napjatosti ventilového vahadla metodou konečných prvků (MKP) v programu ANSYS 10
|