Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Monkey Bank Robbers
Škoda, Dominik ; Lidický, Bernard (vedoucí práce) ; Cibulka, Josef (oponent)
Práce se týká vytvoření počítačové hry inspirované hrou RoboRally. Program následuje schéma klient-server a umožňuje hráčům hrát společně hru po internetu. Aplikace běžící na serveru spravuje jednotlivé hry a stará se o synchronizaci jed- notlivých hráčů. Program dále dovoluje implementovat umělou inteligenci, která se může připojovat do her s jinými hráči. Každý hráč si může vytvořit jakoukoliv mapu a hrát hru s kteroukoliv mapou. Projekt je navržen tak, aby se v budoucnu dal snadno rozšířit. Program je vytvořen v jazyce JAVA.
RoboRally
Královec, Jiří ; Holan, Tomáš (vedoucí práce) ; Bednárek, David (oponent)
Název práce: RoboRally Autor: Jiří Královec Katedra / Ústav: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D., Kabinet software a výuky informatiky Abstrakt: Práce se zabývá realizací počítačové verze deskové hry RoboRally. Vytvořený program umožňuje hru jednoho nebo více hráčů na jednom počítači. Do hry je možné přidat i počítačem řízené hráče. Program umožňuje sestavení hracího plánu z předem připravených desek, je možné přidávat i nové vlastní desky. Pro realizaci umělé inteligence řídící počítačové hráče byly vytvořeny dva enginy (počítačoví hráči) s různými způsoby rozhodování. Dále byl vytvořen program hledající vhodné nastavení enginů pomocí techniky genetických algoritmů a program umožňující provádět souboje mezi různě nastavenými enginy a tím je porovnávat. Pomocí implementovaných prostředků byla nalezena taková nastavení jednotlivých enginů, která jsou člověku rovnocennými protihráči. Klíčová slova: RoboRally, desková hra, umělá inteligence, genetické algoritmy
Monkey Bank Robbers
Škoda, Dominik ; Lidický, Bernard (vedoucí práce) ; Cibulka, Josef (oponent)
Práce se týká vytvoření počítačové hry inspirované hrou RoboRally. Program následuje schéma klient-server a umožňuje hráčům hrát společně hru po internetu. Aplikace běžící na serveru spravuje jednotlivé hry a stará se o synchronizaci jed- notlivých hráčů. Program dále dovoluje implementovat umělou inteligenci, která se může připojovat do her s jinými hráči. Každý hráč si může vytvořit jakoukoliv mapu a hrát hru s kteroukoliv mapou. Projekt je navržen tak, aby se v budoucnu dal snadno rozšířit. Program je vytvořen v jazyce JAVA.
RoboRally
Královec, Jiří ; Holan, Tomáš (vedoucí práce) ; Bednárek, David (oponent)
Název práce: RoboRally Autor: Jiří Královec Katedra / Ústav: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D., Kabinet software a výuky informatiky Abstrakt: Práce se zabývá realizací počítačové verze deskové hry RoboRally. Vytvořený program umožňuje hru jednoho nebo více hráčů na jednom počítači. Do hry je možné přidat i počítačem řízené hráče. Program umožňuje sestavení hracího plánu z předem připravených desek, je možné přidávat i nové vlastní desky. Pro realizaci umělé inteligence řídící počítačové hráče byly vytvořeny dva enginy (počítačoví hráči) s různými způsoby rozhodování. Dále byl vytvořen program hledající vhodné nastavení enginů pomocí techniky genetických algoritmů a program umožňující provádět souboje mezi různě nastavenými enginy a tím je porovnávat. Pomocí implementovaných prostředků byla nalezena taková nastavení jednotlivých enginů, která jsou člověku rovnocennými protihráči. Klíčová slova: RoboRally, desková hra, umělá inteligence, genetické algoritmy

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.