Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice
Šebková, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Gabrielová, Linda (oponent)
Název: Marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice. Cíle: Cílem této bakalářské práce je návrh plánu na zlepšení propagace soutěže Grand Prix Brno v moderní gymnastice, s důrazem na využití sociálních sítí, a to na základě analýzy marketingové komunikace soutěže 2017. Přičemž tento návrh bude detailně ukázán na konkrétním příkladu Instagramu, jakožto aktuálně nejvíce se rozvíjející sociální síti. Metody: Pro zjištění marketingové komunikace soutěže byla v této práci použita metoda analýzy dokumentů. Dále byla využita deskriptivní případová studie, jejímž předmětem se stala marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice 2017. Výsledky: V práci byla popsána marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice 2017. Bylo zjištěno, že komunikuje převážně skrze media, a to televizi, rozhlas, tisk, venkovní reklamu a internet, která nezahrnují zaměření na cílovou skupinu. Na základě toho byl vytvořen plán pro zviditelnění soutěže na sociální síti Instagram, jako aktuálně nejdynamičtěji se rozvíjející sociální síť. Tento návrh mohou organizátoři využít při realizaci dalšího ročníku Grand Prix Brno 2018. Klíčová slova: moderní gymnastika, soutěž, propagace, Instagram
Marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice
Šebková, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Gabrielová, Linda (oponent)
Název: Marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice. Cíle: Cílem této bakalářské práce je návrh plánu na zlepšení propagace soutěže Grand Prix Brno v moderní gymnastice, s důrazem na využití sociálních sítí, a to na základě analýzy marketingové komunikace soutěže 2017. Přičemž tento návrh bude detailně ukázán na konkrétním příkladu Instagramu, jakožto aktuálně nejvíce se rozvíjející sociální síti. Metody: Pro zjištění marketingové komunikace soutěže byla v této práci použita metoda analýzy dokumentů. Dále byla využita deskriptivní případová studie, jejímž předmětem se stala marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice 2017. Výsledky: V práci byla popsána marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice 2017. Bylo zjištěno, že komunikuje převážně skrze media, a to televizi, rozhlas, tisk, venkovní reklamu a internet, která nezahrnují zaměření na cílovou skupinu. Na základě toho byl vytvořen plán pro zviditelnění soutěže na sociální síti Instagram, jako aktuálně nejdynamičtěji se rozvíjející sociální síť. Tento návrh mohou organizátoři využít při realizaci dalšího ročníku Grand Prix Brno 2018. Klíčová slova: moderní gymnastika, soutěž, propagace, Instagram
Rozvoj pohybových schopností a dovedností v moderní gymnastice - srovnání závodnic SCM a běžného oddílu\\
KOPÁČOVÁ, Jana
Teoretická část práce je v největší míře zaměřena na rozbor pohybových schopností a dovedností v moderní gymnastice, je zde popsané základní členění prvků obtížnosti a techniky cvičení s náčiním. V krátkosti popisuje historii a vývoj moderní gymnastiky v ČR. Výzkumná část práce se zabývá porovnáváním pohybových schopností a dovedností závodnic v moderní gymnastice v oddílech s rozdílným vedením tréninku. Testování v obou oddílech probíhalo v rozmezí šesti měsíců. Práce je doplněna bohatou fotodokumentací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.