Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Space management zvolené obchodní jednotky
RYCHECKÁ, Julie
Bakalářská práce pojednává o space managementu ve vybrané obchodní jednotce Kaufland v Jihlavě. Prvním krokem bylo zmapování aktuálního rozložení prodejní a mimo prodejní plochy. Následně byl vytvořen dotazník, který byl předložen respondentům všech věkových kategorií nakupujících v dané prodejní jednotce. V dotazníku byla zkoumána nejen četnost nákupů, ale i spokojenost se stávajícím rozložením prodejní plochy a nabízeným sortimentem. Při nespokojenosti mohli respondenti vypsat, s čím konkrétně jsou nespokojeni a mohli navrhnout řešení těchto problémů. Při ukončení sběru odpovědí došlo k vyhodnocení dat. Pomocí těchto dat byly následně vypracovány návrhy, které by prodejní jednotka mohla aplikovat a dosáhla tak vyšší spokojenosti zákazníků. Výsledkem této práce je tedy nové dispoziční řešení prodejní jednotky.
Strategie konkurenčních střetů
Vyhlídal, Martin ; MBA, Stanislav Heža, (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá nalezením takové strategie, která umožní zavedené firmě setrvání v pozici lídra trhu spotřebitelských úvěrů v České republice. K tomu potřebuje získat pokud možno detailní informace o aktivitách konkurence, vývoji oborového prostředí a trendu preferencí koncového zákazníka. Na základě těchto informací formuluje několik možných strategických variant včetně jejich dopadu na zákazníka, obchodní partnery a interní chod firmy.
Strategie konkurenčních střetů
Vyhlídal, Martin ; MBA, Stanislav Heža, (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá nalezením takové strategie, která umožní zavedené firmě setrvání v pozici lídra trhu spotřebitelských úvěrů v České republice. K tomu potřebuje získat pokud možno detailní informace o aktivitách konkurence, vývoji oborového prostředí a trendu preferencí koncového zákazníka. Na základě těchto informací formuluje několik možných strategických variant včetně jejich dopadu na zákazníka, obchodní partnery a interní chod firmy.
Investiční strategie při obchodování elektřinou
Jurík, Martin ; Brada, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kováč, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá výdělečnou činností obchodníka na trhu s elektřinou. Práce začíná vysvětlením role obchodníka a jeho vztahů vůči ostatním subjektům trhu v České republice. V praktické části jsou řešeny dvě vybrané úlohy, které obchodníkovi při výdělečné činnosti vyvstávají.
Ochrana spotřebitele v oblasti potravin
Osvaldová, Denisa ; Neděla, Radek (vedoucí práce) ; Pastorčák, Jan (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je zmapování legislativních předpisů týkajících se ochrany spotřebitele v oblasti potravin a jejich dodržování v České republice. Cílem práce je zjistit, zda jsou legislativní akty v této oblasti ze strany výrobců a prodejců opravdu dodržovány a na jaké úrovni se ochrana spotřebitele v oblasti potravin v současné době nachází. Text této práce je rozdělen do dvou větších celků. První část je věnována teoretickému vytyčení zákonných požadavků na ochranu spotřebitele v oblasti potravin. Druhá část je zaměřena na výsledky průzkumu, který se snažil odhalit, jak to s ochranou spotřebitele v oblasti potravin na pultech potravinářských řetězců ve skutečnosti vypadá.
Řízení privátní značky maloobchodního řetězce
MRÁZIK, Miroslav
Cílem práce bylo zjistit současný stav asociací spotřebitelů ke značkám maloobchodníků a na základě výsledků navrhnout opatření, která vedou ke zlepšení tohoto stavu v oblasti zvýšení prodejů a stejně tak v oblasti vytváření asociací spotřebitelů vůči těmto značkám. Tyto asociace byly zjišťovány ve vztahu ke značkám Tesco. První část práce shrnuje teoretické znalosti z oblasti brand managementu, marketingu, marketingového výzkumu a privátních značek. Znalosti jsou čerpané z odborné literatury a webových stránek, které se zabývají danou problematikou. Druhá část se zabývá zjišťováním informací, které byly potřeba pro sestavení dotazníku, a testování jeho původní verze důležité pro zjištění jeho srozumitelnosti pro respondenty. Následně proběhlo dotazníkové šetření finální verze. Další část nejprve představuje základní vzorek dotazníkového šetření a poté vyhodnocuje výsledky a skutečnosti na základě provedeného dotazníkového šetření, na které reaguje návrhy opatření v podobě posílení v oblasti letákové propagace značek maloobchodníků a častějším zpřístupněním slevových kuponů s cílem zvýšit znalost privátních značek a odstranění mylného vnímání některých jejich kategorií.
Analýza užívání platebních karet v maloobchodě.
PETERKOVÁ, Michaela
Diplomová práce se zabývá problematikou platebních karet. V praktické části je provedena analýza současné situace platebních karet na českém trhu. Analýza byla provedena pomocí dotazníkového šetření mezi zákazníky a prodejci. Cílem této práce je pomocí vlastního výzkumu zjistit, do jaké míry jsou platební karty v České republice používá v maloobchodě.
Vyřizování reklamací ze spotřebitelských smluv
DRBOHLAVOVÁ, Magdaléna
Spotřebitel není v problematice své ochrany dostatečně vzdělán a informace získává nahodile, podle míry vlastního zájmu. Minimum spotřebitelů je informováno o státních institucích, či občanských sdružení, které se zabývají touto oblastí. A také minimum spotřebitelů by se obrátilo v případě nedobře vyřízené reklamace na některou ze státních institucí nebo občanského sdružení. Názorem více jak poloviny spotřebitelů je, že nejsou dostatečně informováni o reklamačnímu řádu prodejny, avšak z druhé strany se větší část spotřebitelů o reklamační řád prodejny vůbec nezajímá. Spotřebitelé nejvíce reklamují zboží v hodnotě nad 1000 Kč, tudíž se jedná o hodnotnější věci. Reklamacemi zboží v nižších hodnotách, např. z oblasti drogerie a potravin se spotřebitelé příliš nezabývají. Nejčastěji je reklamace zboží vyřízena opravou zboží, následně výměnou zboží až v poslední řadě jsou reklamace vyřizovány slevou z ceny. Převážná část jak malých tak velkých prodejců nenabízí výpůjčku podobného výrobku v době trvání reklamace. V tomto případě samozřejmě záleží na povaze reklamovaného zboží. Skoro většina dotazovaných respondentů uvítá upozornění od prodejce na předčasné vyřízení reklamace. V případě vyřízení reklamace způsobem, se kterým není spotřebitel spokojen se spotřebitel dále snaží o komunikaci s prodejcem. Ze strany malých i velkých prodejců je to obdobné. Pomoc u státních institucí a občanských sdružení spotřebitelé téměř nevyhledávají, ač tyto instituce jsou ochotny vstřícné komunikace se spotřebiteli.
Analýza prodejních dat vybrané společnosti se zaměřením na rychloobrátkové zboží
Kořínková, Martina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zaměřuje na význam analýzy prodejních dat pro podporu rozhodování. Teoretická část se zabývá charakteristikou a sepcifiky odvětví business intelligence i jeho vývojem, rozebírá omezení a příležitosti pro rozvoj. Je rozvedena jak stránka zpracování dat, tak postup a techniky při samotné analýze. Praktická část je zaměřena na prodejní data konkrétního řetězce z pohledu dodavatele rychloobrátkového zboží. Analýza prodejních dat je postavena na reálných příkladech z praxe a jejím výstupem jsou doporučení pro obchodní tým.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.