Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management produktové kategorie v maloobchodu
Pospíšilová, Lucie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat trh maloobchodu v České republice a praktiky používané v category managementu. Práce porovnává a hodnotí současný stav kategorie zmrzlin a jejího managementu v různých maloobchodních řetězcích dále doporučuje změny pro nastávající sezónu zmrzlin v jednom z řetězců. Popis trhu uvádí do zkoumaného problému a vysvětlený category managementu poskytuje rámec pro praktickou část. Plánování kategorie je provedeno krok po kroku v praktické části. Klíčové části analýzy jsou hodnocení kategorie a scorecard kategorie, které srovnávají různé obchody z pohledu artiklů, vystavení, ceny a promocí. Závěry jsou vyvozeny z analýzy a nakonec jsou vytvořena doporučení pro zlepšení výkonnosti kategorie.
Analysis of international market strategy and growth opportunities for the retail garment industry in Bulgaria: a case applied to C&A
Bonhomme, Raphael ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Nidam, Anass (oponent)
Tato práce analyzuje mezinárodní obchodní strategie společnosti C & A a hledání příležitostí k růstu v Bulharsku. Studie se týká mezinárodních obchodních problémů a postupně poskytuje ucelený přehled o potenciálu v oblasti maloobchodu v Bulharsku, jakož i kritickou analýzu zájmu společnosti na expanzi do zahraničí. Práce přináší dostatečné informace, zda vstoupit na trh a jestli vstup na trh bude úspěšný.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.